לקדם אתר עורך דין בגוגל יותר להיות מעניין מאוד, התחרות היא גדולה, אבל עם עבודה טובה ואצבע על הדופק אפשר להגיע לתוצאות מדהימות! אז בואו נלמד איך זה עובד.
אנשים שמחפשים עורכי דין באינטרנט משתמשים לרוב בחיפושים ממוקדים מאוד ובעלי כוונת רכישה גבוהה. לכן, קידום אתר של משרד עורכי דין זה הדבר הכי טוב שתעשו לעסק שלכם. החשיפה הגבוהה בתוצאות החיפוש, יכולה להביא להרבה לידים ולאחוז סגירות הרבה יותר גבוה מאשר בממומן!
כולם שואלים את עצמם, קידום אורגני לוקח המון זמן, ובקידום ממומן אני רואה תוצאות מחר בבוקר, אז למה לי? ומה ההבדל בינהם? בראש ובראשונה אנחנו לא אומרים שPPC, זה מעולה, אך ישלו משוואה מאוד פשוטה, אם אתה משלם עכשיו על הקידום 5,000₪ בחודש, אתה תקבל לצורך העניין 100 או 200 קליקים, וזהו. שם זה נשאר, זה לא שחודש הבא אתה תקבל 500 קליקים, ואם אתה תרצה להגיע למקום כזה אתה צריך לשלם יותר.
ב-SEO זה ההפך הלקוח קודם כל משלם ולא רואה תוצאות, אך לאחר חצי שנה בקידום הוא יתחיל להחזיר את ההשקעה שהוא השקיע בחברת קידום, לאחר שנה בקידום האורגני הוא כבר יתחיל להיות רווחי על הכסף שלו, ולאחר שנה וחצי ואילך הוא יהיה כלכך מפוצץ בלידים שהוא פשוט יפסיק עם הקידום הממומן (מדברים מניסיון של כמה לקוחות)
בואו נראה את זה בטבלה שיהיה לנו קצת יותר מסודר:
דוגמאות | קידום אורגני | קידום ממומן |
מה קורה שנגמר התקציב? | נשאר התנועה ויפחת לאט לאט | התנועה נפסקת בבת אחרת |
התקדמות מחודש לחודש | מחודש לחודש יורגש העלייה בקליקים | סטטי והעליות רק מתייקרות |
תנועה מיידית | ברוב המקרים אין באופן מיידי | יש |
איכות הלידים | גבוהה מהסיבה המאוד פשוטה, שאם למשל אדם מחפש ״פטור מהצבא״ או ״עורך דין דיני עבודה״ זה לקוח מחומם שיודע מה הוא רוצה | נמוכה |
אמינות המותג | מקנה אמינות הולכת וגוברת, עד שעל השם שלך יהיה חיפושים יותר מהביטוי המרכזי | לא מגדיל את אמינות המותג |
מי מחפש את מי? | הלקוח מחפש אותך | את/ה מחפש את הלקוח |
עורך דין שהגיע אלינו, ללא שום תנועה אורגנית לאתר, והאמת בלי הרבה אמונה שיקרה משהו.
תוך שנה הבאנו אותו למצב של 25-35 קליקים ביום רק מהאורגני!
ואתם תופתעו כמה לידים הוא מקבל היום רק מהאורגני – 150 לידים בממוצע שבהם רוב הלידים נסגרים.
איך עשינו את זה?
הלקוח התלבט בהתחלה על איזה חבילה ללכת ובסוף הוא הלך על החבילה האמצעית שלנו, עם 4 מאמרים ו4 קישורים, אופטימיזציה לאתר.
בנינו אסטרטגיה לתפוס ביטויים שהלקוח כבר היה מדורג עליהם במיקומים לא טובים, ועל כל ביטוי רלוונטי מעל 300 חיפושים עשינו מאמר, לאחר כמה חודשים התחלנו לראות תנועה מאוד יפה והדבר הכי יפה שראינו שהקליקים האלה בביטויים הספציפיים שבחרנו היו הכי ממירים שיש, עם הכי הרבה ״כוונת רכישה״.
כך נראה הגרף שלו:
1
קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי המשרד, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.
2
אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.
3
אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למשרד ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.
4
בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ואשקרה בא לו להמשיך לקרוא!
5
בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המשרד שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)
6
עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!
השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם
יש לנו ניסיון רב בקידום בגוגל לעורכי דין, אלו חלק מהתחומים שיצא לנו לקדם:
עו"ד ביטוח לאומי
עו"ד נזיקין
עו"ד דיני משפחה וגירושין
עו"ד נזקי גוף
עו"ד תאונות עבודה/דרכים
עו"ד תביעות ביטוח
עו"ד צוואות וירושות
מתחיל להיגמר לנו המקום, מאמין שהבנתם את הרעיון…
לסיכום:
קידום אתרים לעורכי דין זה אופציה נהדרת לעורכי דין שרוצים להיות מותג בתחום ולהיות משרד שמסתכל לטווח הארוך, אפשר להתברג על מגוון ביטויים שונים ולקבל לידים חמים שרק רוצים לסגור, מהניסיון שלנו כדאי דווקא להתחיל בקידום אורגני ולשלב בהמשך קידום ממומן לחיזוק, אך בטח ובטח שלא להתחיל ולהסתמך רק על קידום ממומן, כי אז אתם לא שווים כלום בגוגל, גם אתם רוצים להגיע לדף ראשון בגוגל? צרו איתנו קשר עכשיו!