OnlineSeo
קידום אתרים
ממומן

google-partners-badge-1

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל זה דרך מעולה לקדם אתר ואת השירותים שמוצעים בו ללא קשר לקידום האורגני. זה קידום “כאן ועכשיו” שיופיע בתוצאות החיפוש גם אם האתר שלכם לא מקודם בכלל באופן אורגני. PPC אומר בעצם שאתם משלמים עבור “הקלקה” על המודעה שלכם ולא עבור “הופעה” בתוצאות החיפוש.  קידום ממומן נותן מענה להחזר השקעה (ROI).

על מנת לעשות קידום מומן בגוגל צריך לדעת ולהכיר את המערכת של “גוגל אדס” (GOOGLE ADS). ניסיון לבצע קידום ממומן בלי ידע וניסיון יגרום להפסד של כסף וגם לקוחות פוטנציאלים. לקידום ממומן יש יתרונות וחסרונות – כמו כל דבר בחיים.

בואו נתחיל לעבוד!

סוגי קידום ממומן בגוגל

קידום ברשת החיפוש

כאשר “מריצים” קמפיין ברשת בחיפוש אפשר למקד את הקמפיין לאזורים שבהם נרצה שהמודעות יופיעו. בנוסף, המודעות ממוקדות לגולשים שמבצעים חיפוש הקשור לשירותים שמוצעים בקמפיין. קידום ברשת החיפוש מציג את המודעה במקומות הראשונים 1-3 עם קישור לאתר או לדף נחיתה.

קידום ברשת המדיה

קודם נסביר מה היא רשת המדיה. רשת המדיה (GDN – GOOGLE Display Network)  זה אתרים שעובדים עם גוגל ומאפשרים לגוגל לפרסם מודעות אצלם באתר. קידום ברשת מאפשר לחשוף את המודעה והאתר לעשרות וגם אפילו למאות גולשים. בוחרים קהל יעד ואתרים שבהם נרצה שהמודעה תופיע. אבל, בניגוד לקידום ברשת החיפוש, לא בהכרח שכל הגולשים באתרים שנבחרו מעוניינים בשירותים המוצעים במודעה.

יתרונות בקידום ממומן בגוגל

חשיפה מיידית

אם האתר שלכם נמצא בתחום תחרותי ותהליך הקידום האורגני עדיין לא מניב את התוצאות הרצויות והאתר שלכם נמצא הרחק מאחורי המתחרים הוותיקים והחזקים יותר.
 קידום ממומן עוזר מאוד בחשיפת האתר ללקוחות חדשים ולא רק ללקוחות שמכירים את העסק ואת האתר שלכם.
אם יש לכם מוצר או מבצע חדש באתר אין דרך קלה וטובה יותר לפרסם את זה מאשר קידום ממומן.
וגם, קידום ממומן עוזר לשווק את האתר ולשווק את ה”מותג” של העסק.

שליטה מלאה

המערכת של “גוגל אדס” שבאמצעותה מפרסמים ברשת החיפוש של גוגל מאפשרת לבעל האתר\הקמפיין שליטה מלאה על הקמפיין והמודעות – שליטה על מילות המפתח ש”יפעילו” את הקמפיין ברגע שהגולש חיפש אותן (מילות המפתח) או מילים שדומות להן. וגם אפשר לשלוט על השעות שבהן הקמפיין יעבוד – אם אתם לא נותנים שירות בשבת וחגים אז אין סיבה שהקמפיין יעבוד בשבת. אפשר להחליט על אזורים מסוימים בארץ ובעולם שבהם אתם נותנים שירות. למשל, אם יש לכם פיצרייה באזור חיפה אתם לא תרצו שהמודעה תופיע למישהו בתל אביב או באר שבע.

תקציב

קידום ממומן וקידום אורגני חופפים זה את זה מבחינת ה”מטרה הסופית” שהיא לגרום לגולשים להיכנס לאתר ולבצע רכישה או ליצור קשר. אם אתם מבצעים קידום אורגני לאתר שלכם אתם יכולים לחלק את התקציב – חלק (גדול) מהתקציב לקידום אורגני וחלק לקידום ממומן. מקדמי האתרים המקצועיים וגם הפרטיים יכולים להשתמש בקידום ממומן כדי לדעת כיצד מתנהגים הגולשים באתר ברגע שהם נכנסים למודעה שמובילה לאתר וככה לדעת מה לשנות ולשפר באתר. אם אתם לא רוצים להשקיע אלפי שקלים על קידום ממומן בגוגל אבל אתם חוששים שתקציב נמוך לא יניב תוצאות אז תהיו רגועים. גם תקציב נמוך יכול להניב תוצאות טובות מאוד – הכל תלוי בתחום ובתחרות.

מעקב וניטור של שיחות ופעולות

בפרסום מודעה בגוגל אפשר לדעת כמה פעמים הופעתם בתוצאות החיפוש וכמה אנשים לחצו על המודעה (CTR – click-through rate) ואפילו לייצא את הנתונים לקובץ אקסל. אפשר גם לדעת כמה אנשים לחצו על כפתורי ההתקשרות השונים באמצעות “גוגל אנליטיקס”.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שאלות נפוצות

  1. כאשר בונים ומפרסמים אתר חדש, מומלץ לעשות קידום ממומן בגוגל כדי לחשוף את האתר לגולשים שמחפשים את השירות שניתן באתר.
  2. מוצר או שירות חדש באתר – אם תרצו לחשוף מוצר חדש או שירות שאתם נותנים,
    קידום ממומן יכול להביא לתוצאות מידיות.
    התוצאות משתנות בהתאם לאתר וללקוח.
  3. מבצע חדש באתר – אם יש לכם מבצע חדש על המוצר או השירות שלכם, כדאי להשתמש בקידום ממומן כדי לחשוף את המבצע באופן מידי.
  • תחום תחרותי – קידום ממומן לאתר בתחום תחרותי יחייב בניית קמפיין איכותי ומנוהל ברמה מקצועית גבוהה.
    בשל המורכבות המחיר יקבע רק לאחר ביצוע תחקיר ,בחינת מתחרים ,בניית קהלים מותאמים וחישוב כמות החשיפה הרצוייה.
    רק לאחר הנ”ל המחיר יקבע וגם כאן המחיר עלול להישתנות בשל התחרות  ועל כן יש להכין תקציב דינמי.
     אנו ב-OnlineSeo  נעשה את המקסימום עבורך על מנת להיות הראשונים בגוגל ולהיחשף למירב לקוחות פוטנציאלים במחיר הכי טוב עבורך.  
  • תחום תחרותי פחות – קידום ממומן בתחום שאינו תחרותי כל כך, לאחר ביצוע תחקיר מקדים יהיה יותר פשוט להעלות קמפיין ו”להתברג” במקומות ובדף הראשון בגוגל ובעלות יחסית נמוכה.

המחירים של קידום ברשת המדיה משתנים בהתאם לתחום התחרות והאתרים שבהם רוצים לפרסם את המודעות.

מודעה באתרים גדולים כמו אתרי חדשות עולים כמה מאות ואפילו אלפי שקלים.