OnlineSeo
רשתות
חברתיות

למה כדאי לפרסם ברשתות החברתיות?

בימינו כולם נמצאים ברשתות החברתיות, רואים סרטונים ותמונות ומגיבים ככל העולה על רוחם. למה לא להשתמש בזה לטובתנו ולטובת העסק שלנו? הרשתות החברתיות מאפשרות לנו לחשוף את העסק שלנו לאלפי אנשים באופן אורגני וגם באופן ממומן.

פתיחה של דף עסקי בפייסבוק מאפשרת לבעלי העסקים לפרסם את העסק שלהם ו”להגיע” לאלפי לקוחות פוטנציאלים שמתעניינים בשירותים שהעסק מציע.

בגדול, המטרה היא העלאת המודעות או לגרום לאנשים לקנות מוצר מסוים.

פרסום ברשתות החברתיות כגון פייסבוק הוא פרסום כה עוצמתי בחינם או במחיר שולי.

אפילו בשנת 2020, מרבית העסקים לא מנצלים את הרשתות החברתיות כדי לקדם את העסק שלהם. וכאן אנחנו בOnlineSeo נכנסים לתמונה – אנחנו מציעים ניהול מלא של דף הפייסבוק ו\או דף האינסטגרם שלכם כולל כתיבה והעלאה של פוסטים. בנוסף, אנו מציעים יצירה וניהול מלא של קמפיינים ממומנים.

בואו נתחיל לקדם!

סוגי פרסום ברשתות החברתיות

פרסום אורגני

ממש כמו בקידום אתרים אורגני, גם בפייסבוק אפשר לקדם באופן אורגני ולהיחשף לגולשים שמביעים עניין בשירותים שמוצעים בדף.

פרסום ממומן בפיד

בתשלום סימלי ניתן להציג מודעה של הדף העסקי או הפרטי שלכם בפיד של פייסבוק ואינסטגרם. המודעה כוללת תמונה\סרטון וידאו\קרוסלת תמונות וטקסט.

פרסום ממומן ב"סטורי"

הופעה של המודעה בסטורי של האנשים המביעים עניין בשירותים של הדף והעסק. המודעה בסטורי תהיה תמונה או סרטון שימשוך את הגולשים.

פרסום ממומן בסרטונים של פייסבוק

הופעה של המודעה לקהל היעד שלך בסרטונים השונים בפייסבוק. מודעה של תמונות ו\או סרטון בשיתוף של טקסט.

יתרונות בפרסום ממומן ברשתות החברתיות

פילוח נרחב של קהל היעד

פייסבוק אוספת פרטים רבים על המשתמשים שלה, כך אפשר לקבוע שהמודעה תופיע לקהל יעד שמתאים בדיוק לתחום של הדף והעסק.

שליטה מלאה בתקציב

אפשר להגדיר תקציב שמתאים בדיוק לסוג הקמפיין. התקציב אינו חייב להיות גדול.
 הכל תלוי בסוג העסק ובתחרות.

שליטה קלה בקמפיין

ביזנס מנג’ר של פייסבוק מאפשר שליטה מלאה על הקמפיינים, סדרת המודעות והמודעות עצמם.
ניתן גם לשלוט על מיקומי המודעות – בפיד, בסטורי, באינסטגרם או בסרטונים.

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם ביחד

כידוע, אינסטגרם שייכת לפייסבוק. ביזנס מנג’ר מאפשר לפרסם בפייסבוק וגם באינסטגרם בו זמנית. פייסבוק מחלקת את התקציב לפרסום בפייסבוק ולפרסום באינטסגרם.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מתי כדאי לפרסם ברשתות חברתיות?

על ידי מעקב אחר מגמות פעילות וחיפוש נתונים, תוכל לדעת מתי האנשים הפעילים ביותר במדיה החברתית.
זה בדרך כלל בשעות הלא שגרתיות. בדרך כלל, לפני / אחרי העבודה או הלימודים הם הזמנים הטובים ביותר לפרסום פוסטים ו\או מודעות בפייסבוק ובאינסטגרם.

שאלות נפוצות

למה לא בשניהם? פרסום בגוגל אדס מאפשר לחשוף את האתר לגולשים רבים. מנגד, פייסבוק מאפשרת לעשות פילוח נרחב יותר של קהל היעד מאשר בגוגל אדס.

אם אתם מחפשים לקדם את הדף באופן אורגני אז יהיה קל יותר לקדם דף פרטי. אבל, קידום ממומן בפייסבוק\אינסטגרם מחייב דף עסקי.

מומלץ לעלות 2 פוסטים בשבוע. כמובן שעם הזמן מומלץ להיות יותר פעילים ולעלות במספר הפוסטים.

לא חייב לעלות תמונה בפוסט אבל, מומלץ לעלות תמונות בפוסטים כדי למשוך את העין של הגולשים.

פייסבוק ממליצה על 20% טקסט בתמונה. לפייסבוק יש כלי לבדיקת אחוזי טקסט בתמונה בשם: text_overlay.