הכנתי לכם את המדריך הזה כדי שאם תרצו לכתוב מאמרים באתר תדעו איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר.
דגשים לתוכן
התוכן במאמרים צריך להיות כזה שמחדש לגוגל, וייחודי לאתר מה שאומר שצריך לשלב את שם המותג, ואת הדברים שמייחדים את במותג (ניתן לקחת את זה מעמוד אודות למשל), חשוב לדבר "בגובה העיניים" ובשפה ברורה ופשוטה, כמו כן צריך לכתוב מנקודת מבט של "מה מעניין את הגולש".
מבנה התוכן
כדאי להתחיל עם פסקת פתיחה לשלב באמצע התוכן טבלה רלוונטית, רשימה מספרית ורשימת בולטים, ולסיים עם פסקת סיכום כולל הנעה לפעולה ולאחריה שאלות ותשובות (FAQ – שאלות נפוצות בנושא)
דברים נוספים שכדאי לשלב בתוכן
סיפורי מקרה מלקוחות, דוגמאות מעשיות מחיי היום יום, טיפ חשוב וכל דבר שיעשוי לעניין את הגולש.
היררכיית כותרות
יש להגדיר את הכותרות וכותרות המשנה לדוגמא אם המאמר הוא : עורך דין רכישת דירה אז הוא צריך להיות כותרת 1 (H1) כלומר זו כותרת המאמר שיש רק 1 כזו, בתוך המאמר כותרת של התהליך לרכישת דירה היא כותרת 2 (H2) וכל אחד משלבי התהליך הוא כותרת 3 (H3)
אורך התוכן
אורך התוכן צריך להיות בין 800 מילה ל1200 מילה בהתאם לנושא המאמר, לדוגמא בסיפור מקרה לא צריך יותר מ400 מילים, אבל במאמר מידע מורכב אפשר שהתוכן יהיה גם מעל 1200 מילה, ככלל עדיף שהתוכן יהיה בממוצע כ1000 לכל התוכן.
מה לא לעשות
לא להעלות תוכן עם סימני # או * זה מראה לכולם ולגוגל שזה AI
לא להעלות תוכן סתמי ו"יבש" שלא מחדש לגוגל
מה כן לעשות
להעלות תוכן ברור, קריא ומעניין המחדש לגוגל ולגולש ומחזק את מקצועיות, אמינות, סמכות וניסיון המותג
פוסטים בפייסבוק
אם כותבים פוסט לפייסבוק כדאי קודם כל להעלות לאתר כולל הכנסת התמונה לתוכן והגדרתה כתמונה ראשית ורק אחרי שהפוסט פורסם באתר שלנו, לפרסם אותו בפייסבוק.