קידום אתרים לעורכי דין

לקדם אתר עורך דין בגוגל יותר להיות מעניין מאוד, התחרות היא גדולה, אבל עם עבודה טובה ואצבע על הדופק אפשר להגיע לתוצאות מדהימות! אז בואו נלמד איך זה עובד.

מהם היתרונות של אתר מקודם אורגנית בגוגל בתחום עריכת דין?

מנורה צהובה - הידעת?

הידעת?

אנשים שמחפשים עורכי דין באינטרנט משתמשים לרוב בחיפושים ממוקדים מאוד ובעלי כוונת רכישה גבוהה. לכן, קידום אתר של משרד עורכי דין זה הדבר הכי טוב שתעשו לעסק שלכם. החשיפה הגבוהה בתוצאות החיפוש, יכולה להביא להרבה לידים ולאחוז סגירות הרבה יותר גבוה מאשר בממומן!

קידום אורגני לעורכי דין לעומת קידום ממומן

כולם שואלים את עצמם, קידום אורגני לוקח המון זמן, ובקידום ממומן אני רואה תוצאות מחר בבוקר, אז למה לי? ומה ההבדל בינהם? בראש ובראשונה אנחנו לא אומרים שPPC, זה מעולה, אך ישלו משוואה מאוד פשוטה, אם אתה משלם עכשיו על הקידום 5,000₪ בחודש, אתה תקבל לצורך העניין 100 או 200 קליקים, וזהו. שם זה נשאר, זה לא שחודש הבא אתה תקבל 500 קליקים, ואם אתה תרצה להגיע למקום כזה אתה צריך לשלם יותר.

ב-SEO זה ההפך הלקוח קודם כל משלם ולא רואה תוצאות, אך לאחר חצי שנה בקידום הוא יתחיל להחזיר את ההשקעה שהוא השקיע בחברת קידום, לאחר שנה בקידום האורגני הוא כבר יתחיל להיות רווחי על הכסף שלו, ולאחר שנה וחצי ואילך הוא יהיה כלכך מפוצץ בלידים שהוא פשוט יפסיק עם הקידום הממומן (מדברים מניסיון של כמה לקוחות)

בואו נראה את זה בטבלה שיהיה לנו קצת יותר מסודר:

דוגמאות

קידום אורגני

קידום ממומן

מה קורה שנגמר התקציב?

נשאר התנועה ויפחת לאט לאט

התנועה נפסקת בבת אחרת

התקדמות מחודש לחודש

מחודש לחודש יורגש העלייה בקליקים

סטטי והעליות רק מתייקרות

תנועה מיידית

ברוב המקרים אין באופן מיידי

יש

איכות הלידים

גבוהה מהסיבה המאוד פשוטה, שאם למשל אדם מחפש ״פטור מהצבא״ או ״עורך דין דיני עבודה״ זה לקוח מחומם שיודע מה הוא רוצה

נמוכה

אמינות המותג

מקנה אמינות הולכת וגוברת, עד שעל השם שלך יהיה חיפושים יותר מהביטוי המרכזי

לא מגדיל את אמינות המותג

מי מחפש את מי?

הלקוח מחפש אותך

את/ה מחפש את הלקוח

איך בונים מותג חזק ואמין באינטרנט עבור משרד עורכי דין?

  • תוכן מקצועי ואיכותי – פרסום מאמרים מקצועיים, תובנות, ניתוחים משפטיים וכו' מציג את הידע והניסיון של המשרד ובונה אמינות, כמובן שלא תוכן שנכתב ב-AI וכל השטויות האלה, אנחנו בכלל לא מאמינים בזה ועוד יותר באתרי עריכת דין.
  • הצגת צוות עורכי הדין – ברגע שפותחים את האתר, צריך להופיע לנו את צוות עורכי הדין או העורך דין שייצגו אותי בתיק, ואם למשל יש צוות עורכי דין יהיה מאוד חיובי שלכל אחד יהיה עמוד ייעודי משלו, עם הפרטים שלו ותמונות איכותיות, אם יש רשתות חברתיות ואיזה טקסט קצר עליו.
  • שיתוף חוות דעת – חשוב לשתף ביקורות מלקוחות קודמים, אם זה צילומי מסך מהווצאפ, או סירטון וידאו שעשיתם ללקוח, כדאי שתעלו הכל לאתר.
  • לחשוב מחוץ לקופסה – לעשות מדי פעם מחקר מתחרים ולהתחדש בסקשנים חדשים שאין לאף אחד, לפעמים יוצא מזה דברים מדהימים, כמו למשל שיצא לי פעם לראות אצל לקוח שלי (עורך דין) שכל המתחרים עושים בדף הבית – סקשן ״אודות״ ואז עוד סקשן אודות בהמשך הדף, ולא הבנתי מה ההבדל בינהם, ואז קלטתי שהאודות הראשון יותר מדבר על המשרד, ואילו הסקשן השני מדבר רק על העורך דין, איזה תארים ישלו וכו׳ וכו׳, עכשיו אני לא אומר לכם ללכת ולשים 2 סקשנים של אודות בדף הבית, אלא שעם מחקר מתחרים אפשר לראות דברים מדהימים!
  • סממני אמינות – אם זה תעודות של האנשי צוות, או כל מיני מדליות ודברים שהמשרד קיבל כמו למשל התחרות השנתית של Dun & Bradstreet, חשוב מאוד!

 

איך נראה גרף של עורך דין אצלנו?

עורך דין שהגיע אלינו, ללא שום תנועה אורגנית לאתר, והאמת בלי הרבה אמונה שיקרה משהו.

תוך שנה הבאנו אותו למצב של 25-35 קליקים ביום רק מהאורגני!
ואתם תופתעו כמה לידים הוא מקבל היום רק מהאורגני – 150 לידים בממוצע שבהם רוב הלידים נסגרים.

איך עשינו את זה?

הלקוח התלבט בהתחלה על איזה חבילה ללכת ובסוף הוא הלך על החבילה האמצעית שלנו, עם 4 מאמרים ו4 קישורים, אופטימיזציה לאתר.

בנינו אסטרטגיה לתפוס ביטויים שהלקוח כבר היה מדורג עליהם במיקומים לא טובים, ועל כל ביטוי רלוונטי מעל 300 חיפושים עשינו מאמר, לאחר כמה חודשים התחלנו לראות תנועה מאוד יפה והדבר הכי יפה שראינו שהקליקים האלה בביטויים הספציפיים שבחרנו היו הכי ממירים שיש, עם הכי הרבה ״כוונת רכישה״.

כך נראה הגרף שלו:

קידום אתר - עורך דין גירושין

5 כללי הזהב שלנו לקידום אתרי עריכת דין

  1. ביצוע אופטימיזציה כוללת לאתר (שיהיה אופטימלי מבחינת – SEO)
  2. פרסום תוכן איכותי ומעניין שנותן ערך לגולש, ולא סתם ממלא מקום בדף.
  3. יצירת פרופיל קישורים מנצח – ההמלצות שלך בעיני גוגל והגולש.
  4. הגברת האמינות, הסמכותיות, הניסיון והמקצועיות בעיני הגולש וגוגל.
  5. חווית משתמש הכי טובה שיכולה להיות ללקוח.
 

ואיך התהליך עובד?

1

פגישת התנעה

קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי המשרד, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.

2

מחקר מעמיק

אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.

3

בניית פרופיל קישורים

אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למשרד ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.

4

תוכן איכותי ומעניין

בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ואשקרה בא לו להמשיך לקרוא!

5

שיפור E-E-A-T

בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המשרד שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)

6

טיפה קסם

עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!

בואו נדבר על האתר שלכם!

השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם 

הניסיון שלנו בקידום אתרים לעורכי דין

יש לנו ניסיון רב בקידום בגוגל לעורכי דין, אלו חלק מהתחומים שיצא לנו לקדם:
עו"ד ביטוח לאומי
עו"ד נזיקין
עו"ד דיני משפחה וגירושין
עו"ד נזקי גוף
עו"ד תאונות עבודה/דרכים
עו"ד תביעות ביטוח
עו"ד צוואות וירושות
מתחיל להיגמר לנו המקום, מאמין שהבנתם את הרעיון…

לסיכום:
קידום אתרים לעורכי דין זה אופציה נהדרת לעורכי דין שרוצים להיות מותג בתחום ולהיות משרד שמסתכל לטווח הארוך, אפשר להתברג על מגוון ביטויים שונים ולקבל לידים חמים שרק רוצים לסגור, מהניסיון שלנו כדאי דווקא להתחיל בקידום אורגני ולשלב בהמשך קידום ממומן לחיזוק, אך בטח ובטח שלא להתחיל ולהסתמך רק על קידום ממומן, כי אז אתם לא שווים כלום בגוגל, גם אתם רוצים להגיע לדף ראשון בגוגל? צרו איתנו קשר עכשיו!

רוב הלקוחות שלנו הם עורכי דין, הם מתקדמים יפה בגוגל ובסך הכל די מרוצים מאיתנו, מה גם שיש לנו לא מעט ניסיון ספציפית בקידום אתרי עריכת דין, ככה שנשמע לי אחלה לקדם אצלנו. (במבט לא משוחד כמובן)

אנחנו לא אוהבים ללכלך על אף אחד, אבל קידום אתרים לעורכי דין שונה מקידום רגיל, לא מספיק רק להוסיף מאמרים וקישורים ונגמר הסיפור, צריך חשיבה מחוץ לקופסה, מחקרי מתחרים,  אתם צריכים מישהו שמבין בזה. 

סבלנות!
בתכל׳ס זה מאוד תלוי איפה האתר עומד היום כך שאין תשובה חד משמעית.
בכל אופן אתר חדש לוקח סביבות שנה עד שמתחילים לראות תוצאות, ושנתיים לתוצאות פנומנליות.
אבל מה היופי? שזה לא בבום ובבת אחת אלא בהדרגה שמחודש לחודש רואים עלייה בכניסות לאתר, בלידים ובסגירות, אוקיי אז איך אנחנו מתקדמים מפה? יוצרים איתנו קשר, טופס, מייל וואצפ טלפון, מכתב או יונת דואר – מה שבא לכם, אנחנו כבר ניקח את זה משם.

קידום אתרי עורכי דין יוצר סמכותיות למשרד שלך ונותן לך יתרון על פני משרדים אחרים, הנפח חיפושים בגוגל על תחום המשפטים הוא עצום, כך שאם למשל אנחנו מנסים להתבייט על המילה ״עורך דין צבאי״ פתאום אנחנו מגלים שאנחנו מדורגים במאמר הזה על עוד הרבה ביטויים אחרים.