מומחה קידום אתרים – איך למצוא מקצועני SEO אמיתיים?

מי נחשב למומחה לקידום אתרים? איך אדע שהמקדם אתרים בגוגל שבחרתי הוא באמת מקצוען? מהם הפרמטרים לבחירת איש SEO מקצוען? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מי נחשב למומחה לקידום אתרים?

ישנם כמה פרמטרים למדידת מקצועיות מקדם אתרים בגוגל, הנה חלק מהם:

תוצאות

הדבר הראשון שבו נמדדת מקצועיות של מקדם אתרים אורגני אלו התוצאות שהוא מביא ללקוחות שלו, לפני בחירת מקדם האתרים שלכם בדקו מהם התוצאות של הלקוחות שלו בהוה ובעבר. זה המקום לציין שאצלנו ביוסיז' תוכלו לראות בדף הבית שלנו את התוצאות של הלקוחות שלנו, בנוסף נגלה לכם בסוד שזה חלק מההישגים שהשגנו עבור הלקוחות שלנו ועל המון תוצאות מרשימות הלקוחות שלנו לא מרשים לנו לספר 🤫

ידע פרקטי ומעשי

כמו בהרבה תחומים גם בתחום קידום האתרים הידע משחק תפקיד בולט, איש SEO מקצוען ידע לספר לכם מה התוכנית שלו לאתר שלכם, מה הוא יבדוק ויתקן בחודש הראשון, השני השלישי וכו' על אילו דברים הוא ישים את הדגש וידע להסביר לכם גם מדוע הוא עושה כל פעולה. טוב זה נהיה קצת לא נעים לפרגן לעצמו ככה אבל רק נגיד שכדאי לכם לראות את מחירון קידום האתרים שלנו ומה אנחנו מציעים ללקוחות שלנו, זהו.

ניסיון

אין חכם כבעל ניסיון, קבעו חכמנו. ובאמת אין תחליף למקדם מומחה שכבר שנים מקדם אתרים (חשוב לבדוק שבאמת בהצלחה, כן) מקדם שכבר ראה מאות ואלפי אתרים ויודע להסתכל על אתר ולהגיד בדיוק למה האתר זקוק כדי לטוס למעלה.

איך אדע שהמקדם אתרים בגוגל שבחרתי הוא מקצוען?

כבר משיחת ההתנעה אפשר לזהות אם המקדם שבחרתם הוא מקצוען ולא אחד שרק רוצה לשים אתכם בעוד שורת אקסל שמקבל תכנים קישורים וסה טו.

אז איך אפשר לזהות את זה?

  1. כשהוא מגיע עם גאנט עבודה (תוכנית עבודה לפרק זמן כלשהוא) – זה מראה שהם הולכים לתת לך עבודה רצינית ורוצה לקדם את הפרוייקט על אמת.
  2. סגנון הדיבור – אם החברה רק רוצה לסגור איתכם עסקה אך לא מרבים בהסברים, אני לא הייתי סומך על חבר׳ה כאלה.
  3. לא מתקטנן על דברים – אם יש לכם שאלה כלשהיא, או אפילו עזרה טכנית כמו איך להגדיר טייטל דסקריפשן, והוא נמנע מלתת לכם את העזרה הזאת, ומבקש קודם כל שתשלמו, זה מראה על מקדם שלא הולך לתת לכם ערך מוסף ורק רוצה ממכם את הכסף.
  4. שהוא דוחף הכל – מה הכוונה? כבר מהתחלה אפשר לראות שהמקדם דוחף לעבודה, אתם רוצים מקדם שיזום את הדברים, לא רק שאתם תבקשו ממנו דברים והוא יבצע כמו תוכי, כי בשביל זה אתם יכולים לקחת שירותי ווב ביותר זול.

מהם הפרמטרים לבחירת איש SEO מומחה?

הצלחה מוכחת

מומחה לקידום אתרים זה מישהו שיש מאחוריו הצלחות מוכחות לאתרים שקידם בעבר ובהוה, רוצים דוגמא? כנסו לסיפורי ההצלחה שלנו.

המלצות

לקוחות מרוצים הם מדד בולט למומחיותו של מקדם האתרים, מי שעושה עבודה טובה אז גם הלקוחות שלו ימליצו עליו, בנינו, הרבה מהלקוחות שלנו הגיעו מהמלצה שקיבלו מלקוחות אחרים, הנה דוגמא קטנה מלקוח מרוצה שאנחנו מאוד אוהבים.

המלצה מלקוח קידום אתרים

 

ניסיון בקידום אתרים

"אין חכם כבעל ניסיון"

מי שיצא לו לעבור על מאות אתרים בחייו ולקדם אותם ועוסק בזה שנים רבות, מן הסתם יהיה מומחה מתוקף ניסיונו הקודם, יש המון דברים קטנים וגדולים שלומדים רק במשך הזמן עם עבודה יומיומית בתחום, מניסיון.

מחיר

גם מחיר הוא פקטור למקצועיות, מי שמבקש סכום נמוך מדאי כריטיינר חודשי לקידום אתר כנראה לא מבין כמה עבודה, משאבים ומאמצים צריך להשקיע באתר כדי שהוא יתקדם באמת.

 

לסיכום

מומחה לקידום אתרים הוא מישהו שיודע להציג תוצאות וסיפורי הצלחה, בעל ידע נרחב ב-SEO, בעל ניסיון רב בתחום, ובאופן כללי נותן תחושה של מקצוען.

מי שיודע להסתכל על אתר ולהגיד תוך זמן קצר מה בדיוק צריך לעשות באתר כדי שיתקדם, הוא המומחה שאתם מחפשים.

כדאי לבדוק לעומק מה טומנת בחובה ההצעה, לרוב הצעות זולות יכללו עבודה מעטה על האתר ולא יגרמו לאתר להתקדם בפועל.
הנה למשל רשימה חלקית מאוד של מה אנחנו נותנים לכל הלקוחות שלנו:

  • מאמרי תוכן אנושי
  • קישורים איכותיים
  •  עבודה מקיפה על האתר
  •  מחקר מילות מפתח
  •  אופטימיזציה מלאה לאתר
  •  עדכונים שוטפים
  •  דו״ח חודשי מפורט

כמקדמי אתרים אנחנו נמדדים בשתי מישורים עיקריים:
1. תוצאות:  האם התנועה לאתר גדלה? האם יש עלייה בדירוגים בביטויים הרצויים ועוד.

2. עבודה על האתר – האם יש עדכונים שוטפים ודוח מפורט מה נעשה באתר או שהדו"ח דליל ולא נראה שיש עבודה שנעשית באופן רציף על האתר.

אם בשתי הפרמטרים האלו לא נראה שיש התקדמות, כדאי לשקול להחליף מקדם.

אה, זה קל פשוט תעקוב אחרי הפוסטים שאנחנו כותבים כאן באתר ותיישם באתרים שלך ושל הלקוחות שלך.
הנה קישורים לקטגוריות הרלוונטיות:

אודות המחבר
Picture of יוסי שושן
יוסי שושן

יוסי שושן - שותף מנהל בחברת יוסיז - קידום אתרים, עוסק בקידום אתרים כבר למעלה מעשור.

את האהבה ל-SEO גיליתי בגיל 18 שמתוך שיעמום הקמתי אתרים וחקרתי באינטרנט איך לקדם אותם וגיליתי שעם עבודה נכונה ועקבית אפשר להגיע לתוצאות מרשימות.

לפייסבוק | לאינסטגרם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​