מי נחשב למומחה לקידום אתרים? איך אדע שהמקדם אתרים בגוגל שבחרתי הוא באמת מקצוען? מהם הפרמטרים לבחירת איש SEO מקצוען? כל התשובות במאמר שלפניכם.
מי נחשב למומחה לקידום אתרים? איך אדע שהמקדם אתרים בגוגל שבחרתי הוא באמת מקצוען? מהם הפרמטרים לבחירת איש SEO מקצוען? כל התשובות במאמר שלפניכם.
השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם
ישנם כמה פרמטרים למדידת מקצועיות מקדם אתרים בגוגל, הנה חלק מהם:
הדבר הראשון שבו נמדדת מקצועיות של מקדם אתרים אורגני אלו התוצאות שהוא מביא ללקוחות שלו, לפני בחירת מקדם האתרים שלכם בדקו מהם התוצאות של הלקוחות שלו בהוה ובעבר. זה המקום לציין שאצלנו ביוסיז' תוכלו לראות בדף הבית שלנו את התוצאות של הלקוחות שלנו, בנוסף נגלה לכם בסוד שזה חלק מההישגים שהשגנו עבור הלקוחות שלנו ועל המון תוצאות מרשימות הלקוחות שלנו לא מרשים לנו לספר 🤫
כמו בהרבה תחומים גם בתחום קידום האתרים הידע משחק תפקיד בולט, איש SEO מקצוען ידע לספר לכם מה התוכנית שלו לאתר שלכם, מה הוא יבדוק ויתקן בחודש הראשון, השני השלישי וכו' על אילו דברים הוא ישים את הדגש וידע להסביר לכם גם מדוע הוא עושה כל פעולה. טוב זה נהיה קצת לא נעים לפרגן לעצמו ככה אבל רק נגיד שכדאי לכם לראות את מחירון קידום האתרים שלנו ומה אנחנו מציעים ללקוחות שלנו, זהו.
אין חכם כבעל ניסיון, קבעו חכמנו. ובאמת אין תחליף למקדם מומחה שכבר שנים מקדם אתרים (חשוב לבדוק שבאמת בהצלחה, כן) מקדם שכבר ראה מאות ואלפי אתרים ויודע להסתכל על אתר ולהגיד בדיוק למה האתר זקוק כדי לטוס למעלה.
כבר משיחת ההתנעה אפשר לזהות אם המקדם שבחרתם הוא מקצוען ולא אחד שרק רוצה לשים אתכם בעוד שורת אקסל שמקבל תכנים קישורים וסה טו.
מומחה לקידום אתרים זה מישהו שיש מאחוריו הצלחות מוכחות לאתרים שקידם בעבר ובהוה, רוצים דוגמא? כנסו לסיפורי ההצלחה שלנו.
לקוחות מרוצים הם מדד בולט למומחיותו של מקדם האתרים, מי שעושה עבודה טובה אז גם הלקוחות שלו ימליצו עליו, בנינו, הרבה מהלקוחות שלנו הגיעו מהמלצה שקיבלו מלקוחות אחרים, הנה דוגמא קטנה מלקוח מרוצה שאנחנו מאוד אוהבים.
"אין חכם כבעל ניסיון"
מי שיצא לו לעבור על מאות אתרים בחייו ולקדם אותם ועוסק בזה שנים רבות, מן הסתם יהיה מומחה מתוקף ניסיונו הקודם, יש המון דברים קטנים וגדולים שלומדים רק במשך הזמן עם עבודה יומיומית בתחום, מניסיון.
גם מחיר הוא פקטור למקצועיות, מי שמבקש סכום נמוך מדאי כריטיינר חודשי לקידום אתר כנראה לא מבין כמה עבודה, משאבים ומאמצים צריך להשקיע באתר כדי שהוא יתקדם באמת.
1
קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.
2
אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.
3
אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.
4
בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!
5
בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)
6
עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!
מומחה לקידום אתרים הוא מישהו שיודע להציג תוצאות וסיפורי הצלחה, בעל ידע נרחב ב-SEO, בעל ניסיון רב בתחום, ובאופן כללי נותן תחושה של מקצוען.
מי שיודע להסתכל על אתר ולהגיד תוך זמן קצר מה בדיוק צריך לעשות באתר כדי שיתקדם, הוא המומחה שאתם מחפשים.
כדאי לבדוק לעומק מה טומנת בחובה ההצעה, לרוב הצעות זולות יכללו עבודה מעטה על האתר ולא יגרמו לאתר להתקדם בפועל.
הנה למשל רשימה חלקית מאוד של מה אנחנו נותנים לכל הלקוחות שלנו:
כמקדמי אתרים אנחנו נמדדים בשתי מישורים עיקריים:
1. תוצאות: האם התנועה לאתר גדלה? האם יש עלייה בדירוגים בביטויים הרצויים ועוד.
2. עבודה על האתר – האם יש עדכונים שוטפים ודוח מפורט מה נעשה באתר או שהדו"ח דליל ולא נראה שיש עבודה שנעשית באופן רציף על האתר.
אם בשתי הפרמטרים האלו לא נראה שיש התקדמות, כדאי לשקול להחליף מקדם.
אה, זה קל פשוט תעקוב אחרי הפוסטים שאנחנו כותבים כאן באתר ותיישם באתרים שלך ושל הלקוחות שלך.
הנה קישורים לקטגוריות הרלוונטיות: