קידום אתרים לאינסטלטורים – 10 השלבים לקידום אתר של שרברב

כשאנחנו באים לעשות קידום אתרים לאתר של אינסטלטור ישנם דברים מסוימים שכדאי לשים לב אליהם ולשים עליהם דגש, אז איך מקדמים אתר של שרברב? צריך ליישם את מדריך 10 השלבים שלנו, בואו נתחיל.

 

שלב 1 – מחקר מילות מפתח

כשבא אלינו לסוכנות אינסטלטור, הדבר הראשון שנשאל אותו הוא: על איזה מילות מפתח אתה רוצה להיות מדורג, כך למשל אינסטלטור שאזור העבודה שלו רק באזור מסוים נתמקד יותר בביטויים לוקאלים ואילו אינסטלטור בפריסה ארצית ניתן את הדגש על ביטויים יותר כללים.

הנה טבלאות של מחקר מילות מפתח ראשוני לדוגמא:

אינסטלטור – כללי
מילת מפתח נפח חיפושים
אינסטלטור 9900
אינסטלציה 9900
שרברב 1000
אינסטלטור יצאת צדיק 1000
יצאת צדיק אינסטלטור 590
יועץ אינסטלציה 320
מחירון אינסטלציה 260
איתור נזילות יצאת צדיק 210
אינסטלטור 24 7 210
אינסטלטור מומלץ 210
אינסטלטור מחירון 210
אינסטלטור מחירים 210
אינסטלטור מומחה 170
עבודות אינסטלציה 170

 

אינסטלטור – לוקאלי
מילת מפתח נפח חיפושים
אינסטלטור בתל אביב 880
אינסטלטור ברמת גן 590
אינסטלציה תל אביב 720
אינסטלטור בתל אביב 880
אינסטלטור ברמת גן 590
אינסטלטור בגבעתיים 140
אינסטלטור בחולון 480
אינסטלטור בראשון לציון 590
אינסטלטור בבת ים 320
אינסטלטור בפתח תקווה 720
אינסטלטור בהרצליה 260
אינסטלטור ברמת השרון 90
אינסטלטור בכפר סבא 210

 

שלב 2 – אופטימיזציית מסגרת seo לאתר האינסטלטור

אז אחרי שעשינו מחקר מילות מפתח מעמיק אנחנו ניגשים לעשות אופטימיזציה כוללת לאתר כמו: הגדרת תגיות html, היררכית כותרות, טיפול בשגיאות 404 ושגיאות 301, הגדרת טייטל ודסקריפשן לכל הדפים באתר, מעבר על קישורים פנימיים לרוחב האתר, הקמת עמוד מפת אתר ועמוד 404, אופטימיזציית סריקה ביוסט ועוד.

את האופטימיזציה לאתר אנחנו משלבים בעבודה החודשית על האתר לפי רמת החשיבות.

 

שלב 3 – אסטרטגיית תוכן איכותי

לאחר שבנינו לאתר תוכנית אופטימיזציה ראשונית אנחנו ניגשים לאסטרטגיית התוכן שלנו באתר, כשאנחנו בסוכנות מקדמים אתר של אינסטלטור אנו בונים אסטרטגיית תוכן לפי הסדר הבא:

  1. תוכן איכותי לדף הבית | 2. תוכן לעמוד אודות | 3. תוכן לקטגוריות ועמודי שירותים | 4. תוכן לפוסטים ע"פ מחקר מילות מפתח.

אנחנו ביוסיז קידום אתרים עובדים רק עם כותבי תוכן איכותיים בלי טיפת ai מהסיבה הפשוטה שתוכן שלא מחדש לגוגל לא ידורג במיקומים גבוהים.

כחלק מאסטרטגיית התוכן נרצה להעשיר את התכנים באתר בסוגי התוכן הבאים:

שילוב טבלאות, הטמעת סרטונים, העלאת תמונות עבודה מקוריות של האינסטלטור מהשטח לפי ההקשר הרלוונטי, הכנסת שאלות נפוצות ותשובות (faq) ושילוב סקשנים מתאימים בתוכן לפי העניין.

 

שלב 4 – בניית פרופיל קישורים איכותי למותג

כפי שהסברנו במאמר הזה קישורים הם מעין "המלצות" מאתרים אחרים, ללקוחות השרברבים שלנו אנו דואגים לבניית פרופיל קישורים מגוון מאתרים בתחום האינסטלציה ובעלי מקצוע, ועוד מגוון אתרים חזקים הקשורים לתחום.

 

שלב 5 – חיזוק סמכות האינסטלטור

אחד הפרמטרים המרכזיים לדירוג בגוגל הוא סמכות האתר שמשמעותה מה אחרים אומרים עליך, כחלק מחיזוק סמכות האתר נרצה לתת דגש על קישורים מאתרי חדשות, הצגת ביקורות באתר, רישיונות ותעודות ועוד.

 

שלב 6 – הגברת אמינות האתר

אמינות האינסטלטור בפרט ובעלי מקצוע בכלל היא דבר שחשוב מאוד לגולש וכתוצאה מכך גם לגוגל.

כדי לחזק את האמינות באתר נשלב באתר:

ביקורות חיוביות, תעודות, תמונות וסרטונים של האינסטלטור, קישורים לרשתות חברתיות, מחירון מלא וכל דבר שיחזק את מדד האמינות באתר.

 

שלב 7 – הצגת המקצועיות באתר השרברב

כדי לחזק את מדד מקצועיות האינסטלטור נעשה את הדברים הבאים:

פרסום מאמרים מקצועיים באתר, שילוב תעודות ורישיונות, פרסום קישורים חיצוניים, תמונות וסרטונים מעבודות בשטח, טיפים מהאינסטלטור לפתרון בעיות וכדומה.

 

שלב 8 – חיווי ניסיון האינסטלטור באתר

על מנת להראות את ניסיון האינסטלטור נרצה להראות באתר: שנות ניסיון עם אסמכתא לכך, הצגת לקוחות קודמים, הצגת ביקורות מלקוחות, הצגת פרויקטים וסיפורי עבודות של השרברב ועוד.

 

שלב 9 – מחקר מתחרים מעמיק

כדי להגיע לתוצאות ראשונות בביטויי מפתח בעולם האינסטלציה (ובכל תחום) צריך לראות מה המתחרים שנמצאים כרגע במקומות הראשונים עשו, ואז לעשות את זה יותר טוב, אם זה בשילוב סקשנים ואזורים מסוימים, על מה הם כתבו מה הם שמו לפני מה וכו'.

כך נראה המקום הראשון בחיפוש אינסטלטור:
מידרג - מקום ראשון בביטוי אינסטלטור

שלב 10 – למידה מהנתונים ויישום התובנות

בכל שלב נרצה תמיד להסתכל על הנתונים של הכניסות האורגניות לאתר והמיקומים והדירוגים בגוגל כדי להבין מה עשינו טוב ומה קצת פחות ואיך ניתן לשפר מיקומים, לשפר המרות, להקל את חווית המשתמש ובאופן כללי להיות בשיפור מתמיד.

 

לסיכום

כדי לקדם אתר של אינסטלטור בצורה אורגנית בגוגל, צריך ליישם את דרך 10 השלבים לקידום אתר של שרברב בגוגל, אם תרצו תוכלו לתת לנו לקדם לכם את האתר ולתת למקצוענים לעשות את העבודה.

 

שאלות נפוצות

לעקוב וליישם את שיטת 10 השלבים שלנו, אם תרצה נקדם אותו בשבילך.

כן, יש לנו לקוחות אינסטלטורים שקידמנו למיקומים הגבוהים בגוגל על ביטויים סופר תחרותיים, תבדקו אותנו.

בוודאי, מחירון מלא באתר מראה על מקצועיות ואמינות בעיני הגולש וגוגל, אפשר גם לפרסם טווח מחירים אם מכל סיבה שהיא אתה לא מעוניין לפרסם מחירים מדוייקים.

 

 

 

זה מאוד תלוי אם זה אתר חדש או ישן ואם ישן מה מצב הseo שלו, אבל ככלל, מהניסיון שלנו לוקח כשנה עד שמתחילים לראות טראפיק משמעותי וכתוצאה מכך גם לידים, וכשנתיים עד שמתחילים להתברג במקומו

אודות המחבר
Picture of יוסי שושן
יוסי שושן

יוסי שושן - שותף מנהל בחברת יוסיז - קידום אתרים, עוסק בקידום אתרים כבר למעלה מעשור.

את האהבה ל-SEO גיליתי בגיל 18 שמתוך שיעמום הקמתי אתרים וחקרתי באינטרנט איך לקדם אותם וגיליתי שעם עבודה נכונה ועקבית אפשר להגיע לתוצאות מרשימות.

לפייסבוק | לאינסטגרם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​