איך היה נראה ה-SEO בעבר?
היית בוחר את מילות המפתח שקיווית שתמשוך את הגולשים המרובים ביותר ויתמקד בכל מה שפרסמת באינטרנט. אם ניהלת משרד רופאי שיניים בבת-ים, חולון, ורצית להגדיל את התנועה במנועי החיפוש שלך, היית מוודא שמילות מפתח כמו “משרד רופאי שיניים” ו-“בת-ים”, מופיעות כמעט בכל מה שפרסמת, זו אסטרטגיה שעבדה טוב להפליא עבור עסקים בכל הענפים מאז הימים הראשונים של האינטרנט.
עם זאת, המשחק השתנה בשנים האחרונות. מנועי חיפוש כמו גוגל כבר לא עוסקים רק בכמה פעמים מופיעה מילת מפתח,
אלא מעדיפים:
- 📈 תוכן מבוסס נושא
- 📈 תוכן מקושר ומעמיק
- 📈 איך הוכחת את עצמך כמקור מידע אמין שאנשים יכולים לסמוך עליו?
קידום אתרים מקוון ולא מקוון הם שתי דרכים להשיג זאת, אך השימוש בהם כראוי דורש ממך להבין כיצד הם דו
מה זה קידום אתרים Online?
☑️ קידום אתרים מקוון הוא כל פעולה שתנקוט שתורמת ישירות לדירוג החיפוש באתר האינטרנט שלך.
כאשר אתה מעדכן את האתר שלך בכל דרך שהיא, פרסם דף תוכן חדש או הדגש מוצר או שירות חדש,
זו דוגמה ל- SEO Online בפעולה.
מה זה קידום אתרים Offline?
☑️ כפי שהשם מרמז, קידום אתרים לא מקוון אינו מתרחש באתר האינטרנט שלך ולמעשה אולי אפילו לא מתרחש באינטרנט. קידום אתרים לא מקוון
(המכונה גם קידום אתרים מחוץ לאתר) מוגדר כל טקטיקה שאתה מבצע מחוץ לאתר שלך כדי להביא תנועה חזרה לאתר שלך.
☑️ אם אתה מפרסם בלוג העוסק בהתקדמות אחרונה בענף שלך באתר האינטרנט של העסק שלך, זה יהיה דוגמה לקידום אתרים מקוון. אם אתה מפרסם בלוג
העוסק בהתקדמות בענף כ”תורם אורח “בבלוג תעשייתי פופולרי ובלוג אורחים מקושר לאתר שלך, זה יהיה דוגמא ל- SEO Offline.
☑️ קישורים נכנסים יכולים להשפיע מאוד על קידום אתרים לא מקוון. קישורים טבעיים אלו מאתרים רלוונטיים פועלים כהצבעת אמון שמנועי חיפוש
צריכים לסמוך על האתר שלך ולראות בו סמכותיות.
☑️ דוגמה נוספת לקידום אתרים לא מקוון היא השלכת אירוע במיקום הפיזי של העסק שלך הקשור באתר שלך, כמו למשל לאפשר למשתתפים להוריד
קופון בחינם או לנצל קידום מקיף אחר של מדיה מעורבת אחרת. אתה מגביר פתאום את זרימת התנועה לאתר שלך ומשפיע על דירוג החיפוש שלך בו
זמנית.
איך לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש מקוונים ולא מקוונים
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אף פעם עניין של כאן ועכשיו, זהו תהליך מתמשך ועקבי הכולל טקטיקות רבות.
- 📈 עיצוב האתר
- 📈 פיתוח האתר
- 📈 תוכן איכותי
- 📈 קישורים פנימיים
- 📈 קישורים חיצוניים מחוץ לאתר
- 📈 הוספת סמכות לאתר
יש לראות בכך תהליך אסטרטגי מתמשך שהוא חלק מתוכנית השיווק הדיגיטלי שלך וקשור ליעדי החברה ולהחזר ה- ROI (החזר ההשקעה עבור הכסף שלך).
הנה כמה מהטקטיקות הטובות ביותר לקידום אתרים המשמשות כיום:
טקטיקות SEO Online
- ✅ הפק תוכן עקבי ואיכותי המציג למנועי חיפוש שהאתר שלך טרי ורלוונטי.
- ✅ השתמש במילות מפתח ובמילות מפתח (קשורות / אקטואליות) לאורך כל המאמר כדי לעזור למנועי חיפוש להבין את התוכן שלך כנושא שמתאים.
- ✅ שלב מילות מפתח בתוך כתובות אתרים לדפים.
- ✅ פיתוח תגיות כותרות באמצעות מילות מפתח ראשוניות ומשניות.
- ✅ כתוב תיאורי מטא שהם ייחודיים ומפתים את שיעור הקליקים; ככל ששיעור הקליקים טוב יותר, SEO טוב יותר.
- ✅ פיתוח אתר האינטרנט שלך עם H1 אחד לדף, באמצעות מילת המפתח של הדף.
- ✅ השתמש במילות מפתח בתגי alt ובשמות קבצי תמונות, שכן מנועי חיפוש “רואים” תמונות על ידי קריאת תגי alt ושמות קבצים.
- ✅ היפר קישור טקסט ידידותי לקידום אתרים בעת קישור לדפי אינטרנט פנימיים.
- ✅ דפי קוד לנייד כך שמנועי חיפוש יזהו את הגרסה הידידותית לנייד.
טקטיקות SEO Offline
- ✅ קבל קישורים נכנסים עם תוכן איכותי. כאשר אתרים אחרים מקשרים לאתר שלך, הדבר מגביר את סמכותך במנועי החיפוש.
- ✅ הגש מאמרים לספריות התעשייה או לאתרי המשאבים.
- ✅ בנה מערכות יחסים עם משפיעים ובקש מהם לשתף את הבלוג שלך ולקשר לבלוג שלך. החזיר את החסד על ידי ביצוע פעולה דומה לתוכן שלהם.
- ✅ תרמו תוכן באתרים אחרים בעלי סמכות גבוהה ככותב אורח עם קישור חזרה לאתרכם.
- ✅ השתתף במדיה חברתית כדי לסייע בתנועה לאתר שלך.
- ✅ צרו אסטרטגיית תנועה וקידום מחוץ לאתר שמובילה באופן עקבי ופרואקטיבי את התנועה לאתר שלכם
אז אם אתם מחפשים לקדם את האתר שלכם גם Online וגם Offline יוסיז קידום אתרים היא בדיוק החברת קידום אתרים בשבילכם. צרו קשר.