קידום אתרי תיירות כך מקדמים היום אתר חופשות

קידום אתרי תיירות ואתרי חופשות קצת שונה מקידום אתר "רגיל" אז איך לקדם אתר תיירות? אני פה בשביל להסביר, קדימה מתחילים.

בואו נדבר על האתר שלכם!

השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם 

איך מתחילים לקדם אתר תיירות – מיפוי האתר

אז שאנחנו ביוסיז קידום אתרים מקבלים לידיים אתר תיירות הדבר הראשון שאנחנו עושים זה מיפוי מלא של האתר כדי להבין איפה הוא עומד, מה חסר, מה צריך לתקן ולשפר, על מה הוא מדורג, כמה תנועה וכו'.

 

השלב הבא – בניית תוכנית פעולה

אחרי שמיפינו את האתר אנחנו ניגשים לבניית תוכנית פעולה וגאנט קידום בתוכנית נתבסס על המיפוי המקיף שעשינו ונבנה לוח זמנים למשימות שצריכות להתבצע כדי להטיס את האתר בגוגל, כמובן שניתן עדיפות למשימות שקריטיות יותר ובעלות משקל גדול יותר בקידום האתר.

טיפ מנצח!
מנורה צהובה - הידעת?
כתבו את התוכן באתר בגוף ראשון כמו "כשטיילתי בגאורגיה" ולא "כשאתם מטיילים בגאורגיה"

יישור קו באתרי תיירות

אז יאללה, מיפינו, בנינו תוכנית, עכשיו צריך לעשות יישור קו לאתר כך שהאתר יהיה ראוי למקומות הראשונים, איך אנחנו עושים את זה?

יש לנו צ'ק ליסט מסודר שאנו עוברים עליו שורה אחר שורה ומבצעים את כל השינויים והשיפורים הנדרשים.

 

תוכן מעניין וממיר לאתר תיירות

מקדמי אתרים אוהבים להגיד שתוכן הוא המלך, האמת שזה ממש נכון.

תוכן טוב, איכותי וכזה שנותן ערך לגולש הוא אחד המדדים העיקריים בדירוג הדף בגוגל.

באתרי תיירות נכניס תוכן שקשור לאטרקציות, מלונות, מידע לתייר, טיסות, רכב וכל תוכן שיהפוך את החיים של התייר לקלים יותר בזכות האתר.

 

קישורים לחיזוק האתר בכל הפרמטרים

כשאנחנו ביוסיז מקדמים אתרי תיירות עבור הלקוחות שלנו אנחנו מקפידים להוציא קישורים מאתרי תיירות ולייף סטייל, נקפיד להכניס את שם המותג במאמר הקישור וכן נכתוב את המאמר בצורה שיחזק את סמכות, אמינות, מקצועיות וניסיון האתר והמותג.

נשמע לכם מתאים? השאירו פרטים :)

חיזוק הסמכות, האמינות, המקצועיות והניסיון באתר חופשות

אלו הפרמטרים החשובים ביותר בקידום האתר אז איך אנחנו מחזקים אותם, תמשיכו לקרוא.

סמכות

בשביל לחזק את סמכות אתר התיירות שלכם ניתן דגש על: קישורים מאתרים חזקים, קישורי אינדקס, המלצות מלקוחות, אזכור שם המותג ברשתות החברתיות וברחבי הרשת וכל מה שקשור ל"מה אחרים אומרים על המותג"

אמינות

כדי להגביר את אמינות האתר נוסיף לאתר: ביקורות, עמוד אודות מפורט מאוד על המותג, שקיפות מלאה על שיתופי הפעולה עם חברות אחרות באתר, ועמודי תקנון, מדיניות פרטיות והצהרת נגישות. בנוסף נתאים לכל מותג תוכנית מותאמת אישית לשיפור חיווי האמינות באתר.

מקצועיות

כשאנחנו באים לשפר את הצגת מקצועיות המותג באתר ומחוצה לו נשים פוקוס על: מאמרי מידע מקצועיים, קישורים חיצוניים, קישורים יוצאים, כמו כן נפרט בעמוד אודות על הפן המקצועי של המותג, כל אתר הוא עולם בפני עצמו ולכן נתאים לכל לקוח את דרך הפעולה הייחודית לשיפור פקטור המקצוענות.

ניסיון

כדי להציג את ניסיון האתר נבליט באתר את וותק המותג, נציג סיפורים מלקוחות וסיפורים "מהשטח" ונעשה פעולות נוספות להצגת ניסיון המותג בהתאמה ללקוח.

1

פגישת התנעה

קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.

2

מחקר מעמיק

אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.

3

בניית פרופיל קישורים

אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.

4

תוכן איכותי ומעניין

בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!

5

שיפור E-E-A-T

בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)

6

טיפה קסם

עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!

אופטימיזציית  seo ייחודית לאתרי תיירות

כשאנחנו עושים קידום לאתרי תיירות בשביל הלקוחות שלונו אנחנו נותנים דגש ל"מה הגולש באמת מחפש" כך לדוגמא נציג באתר את התחזית ליעד המבוקש המתעדכנת באופן רציף וכן את הטמפטורות ותנאי מזג האוויר הממוצעים בכל חודש, כמו כן ניתן ללקוח אפשרות להזמנת מלונות, אטרקציות טיסות והשכרת רכב כבר באתר עצמו.

כך קידמנו אתר תיירות לתוצאות הראשונות

יש לנו לקוח עם מגוון אתרי תיירות שמקודמים אצלנו ובניהם גאורגיה ישראל, ב 01.03.2023 הקמנו עבורו אתר שמקיף את כל תחום החופשות בגאורגיה וכיום האתר בדף הראשון בכל הביטויים החזקים בנישה ועם מעל 6000 כניסות אורגניות מחיפוש בגוגל והיד עוד נטויה.

מיקומים בביטויים חשובים - גאורגיה ישראל

 

 לסיכום

קידום אתר תיירות בגוגל מצריך מיפוי של האתר, בניית תוכנית וגאנט קידום, יישור קו לאתר, הכנסת תוכן איכותי, בניית פרופיל קישורים מנצח, חיזוק סמכות, מקצועיות, אמינות וניסיון, ואופטימיזציה קידום אורגני ייחודית לתחום התיירות. אם יש לכם אתר תיירות או חופשות דברו איתנו ונטיס אותו בגוגל.

קידום אתרי תיירות כך מקדמים היום אתר חופשות

שאלות נפוצות

היתרון שלנו בתחום התיירות זה שיש לנו ידע, ניסיון והצלחות מוכחות ולקוחות מרוצים בתחום, חוץ מזה אצלנו כל לקוח הוא עולם ומלואו ולא רק עוד שורה באקסל.

האמת שספציפית בתיירות יש המון דרכים כמו: שילוב תוכניות אפיליאייט (תוכניות שותפים) של מלונות, טיסות, השכרות רכב ואטרקציות, חוץ מזה אפשר גם להרוויח ממכירת לידים ומכירת שטחי פרסום באתר.

מאוד משתנה לפי וותק האתר והמיקומים כיום בגדול אנחנו נראה התקדמות מחודש לחודש עד שכבר לאחר שנה נוכל לראות התקדמות משמעותית, סיפור ההצלחה של גאורגיה ישראל הוא דוגמא מעולה לכך.

סיפורי הצלחה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​