סיפורי הצלחה

יש רגעים שעושים אותנו מאושרים, אז אמרנו לעצמנו, למה שלא נשתף אותם בעצם? 

הסיפורים הבאים הם מלקוחות שלנו בחברה.

הצלחה מס׳ 1 - ספירולינה SImpliiGood

לקוח ששמו אלון, בחור מקסים! אחד מהלקוחות שאנחנו הכי אוהבים.

כשפנה אלינו, הדבר שהוא הכי רצה זה להיכנס בביטוי – ״ספירולינה״ לדף ראשון בגוגל.
כיום, אחרי חודשיים של קידום, אנחנו יכולים להגיד שהגענו לתוצאה מדהימה!!

הביטוי – ספירולינה:
הגיע אלינו במקום 28 וכיום – מקום 3 (אפשר לראות בתמונות)

הביטוי – ספירולינה מינון מומלץ:
הגיע אלינו במקום 35 וכיום – תוצאה 0! (אפשר לראות בתמונות)

מה זה תוצאה 0?

*תוצאה במקום הראשון, שגוגל כל כך אהב אותה וראה אותה כרלוונטית לביטוי והחליט לפרגן לגולשים לראות תשובה מדוייקת לביטוי.

ועוד המון ביטויים שאם אני אתחיל לפרט על כל אחד הסקשן הזה לא יסתיים :)

בקיצור, מבחינתנו ומבחינת הלקוח סיפור הצלחה מדהים!

קידום אתר - עורך דין גירושין

הצלחה מס׳ 2 - עורך דין גירושין

הסיפור הזה גם נמצא בעמוד שלנו לקידום אתרים לעורכי דין.
עורך דין שהגיע אלינו, ללא שום תנועה אורגנית לאתר, והאמת בלי הרבה אמונה שיקרה משהו.

תוך שנה הבאנו אותו למצב של 25-35 קליקים ביום רק מהאורגני!
ואתם תופתעו כמה לידים הוא מקבל היום רק מהאורגני – 150 לידים בממוצע שבהם רוב הלידים נסגרים.

איך עשינו את זה?

הלקוח התלבט בהתחלה על איזה חבילה ללכת ובסוף הוא הלך על החבילה האמצעית שלנו, עם 4 מאמרים ו4 קישורים, אופטימיזציה לאתר.

בנינו אסטרטגיה לתפוס ביטויים שהלקוח כבר היה מדורג עליהם במיקומים לא טובים, ועל כל ביטוי רלוונטי מעל 300 חיפושים עשינו מאמר, לאחר כמה חודשים התחלנו לראות תנועה מאוד יפה והדבר הכי יפה שראינו שהקליקים האלה בביטויים הספציפיים שבחרנו היו הכי ממירים שיש, עם הכי הרבה ״כוונת רכישה״.

הצלחה מס׳ 3 - גאורגיה ישראל

״ניסיתי כמה חברות קידום ואף אחד לא הביא לי תוצאות״

כך אמר לי לקוח שהגיע אלינו לחברה לפני שנה שרצה להיות בדף ראשון בכל מה שקשור ל-״בטומי״ ״מזג אוויר בבטומי״ וכו׳.

התוצאות לא איחרו לבוא!

כיום כמעט כל ביטוי שתחפשו בגוגל על גאורגיה הוא מופיע במקומות הראשונים!

איך עשינו את זה?
– עשינו אופטימיזציה לכל האתר
– עשינו סדר נכון בהיררכייה
– תיקנו שגיאות שיהיו באתר
– ועוד הרבה משימות קטנות של שיפור חווית משתמש
ודוגרי? הסיבה הפשוטה שזה קרה זה בגלל שהלקוח סמך עלינו לאורך כל הדרך ונתן לנו יד חופשית.
קידום אתרי רופאים - יוסיז קידום אתרים - תמונת גרף של רופא שמקבל הרבה תנועה לאתר

הצלחה מס׳ 4 - מרפאת שיניים

הסיפור הזה גם נמצא בעמוד שלנו לקידום אתרים לרופאים.

רופא בתחילת דרכו, הוא רצה להתברג על כל הביטויים:
דלקת חניכיים, שיקום, טיפולי שורש, ריח רע מהפה, השתלת עצם, רופא שיניים, מרפאת שיניים, ועוד כל מיני ביטויים איכותיים עם נפח חיפושים גבוה.

הוא הגיע אלינו ללא טראפיק (תנועה אורגנית) בכלל!
הבאנו אותו למצב שהוא בדף ראשון על כל הביטויים הללו, והוא תפס עוד הרבה ביטויים שהוא בכלל לא חשב עליהם.
ואיך עשינו את זה אתם שואלים? עבודה קשה, עם כל מה שציינו למעלה והכי הכי חשוב – חוק ה3!

הצלחה מס׳ 5 - מזג האוויר בעולם

בא אלינו לקוח עם חלום!

הוא רצה להקים אתר על מזג אוויר בעולם ולהגיע לעמוד הראשון בביטויים כמו מזג אוויר ים המלח, מזג אוויר בעולם, מזג אוויר בנגב ועוד.
בנוסף היה חשוב לו להביא כמה שיותר טראפיק רלוונטי לאתר.
אז בנינו לו אתר נחמד ועשינו לו תוכנית תכנים וקישורים לטווח הארוך, ביצענו אופטמזצציה ייחודית לאתר ולתוכן.
והתוצאה?
עלייה מטורפת בדירוגים ובכניסות, שהשיא היה החודש ינואר שהגענו לכמות כניסות של מעל 5K!

אבל, זה לא נגמר שם.
במרץ 24 נשבר שיא כניסות חדש של 6,400 כניסות בחודש!

אז אם בא לכם להיות סיפור ההצלחה הבא שלנו, דברו איתנו.

תוצאות מהשטח

בתמונות הבאות תוכלו למצוא לקוחות שהגיעו אלינו, בחלק מהתמונות הם חצי שנה בקידום אצלנו, וחלק הם יותר.

יש את שדה – Keyword שזה בעצם הביטויים שהיו חשובים ללקוח.

Volume – הנפח חיפושים שמחפשים אותו מדי חודש.

KD – Keyword difficulty הקושי של הביטוי הזה (התחרותיות)

ובהמשך יש את העליות, איזה מיקום הוא היה לפני ואיזה עכשיו.

איזה כיף זה לראות שלפני שנה לא היינו מדורגים על ביטויים שרצינו, והיום כל הביטויים בדף ראשון בגוגל :)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​