סמכות לעו"ד – איך להגביר את הסמכותיות באתרי עריכת דין

במאמר זה נסביר מהי סמכות בהקשר של אתרי עריכת דין, והצעדים והתהליך להגברת סמכותיות באתרי עורכי דין, ושאלות שלקוחות בתחום עריכת הדין שואלים אותנו בנושא ומה ענינו להם, לקרוא ולשמור.

 

מהי סמכותיות באתרי עורכי דין

נתחיל בהגדרת המילה סמכות:

לפי ויקיפדיה, סמכות היא כוח הניתנת ע"י אחרים וגם חלק מהובלה.

לפי זה בהקשר של אתרים, סמכות היא שגורמים חיצוניים מכירים בסמכותך בנושא המדובר.

"זר יהללך ולא פיך"

קישורים חיצונים

כשאתר אחר מקשר לאתר שלי זה מהוה מעין "המלצה" מאתו אתר והכרה בסמכות שלי בתחום, ללקוחות שלנו אנחנו דואגים לבניית פרופיל קישורים מדויק /רלוונטי לתחום, שיוצאים מתוך כתבות איכותיות ועם אנקורים מגוונים.

תעודות לחיזוק סמכות העו"ד

הצעד הראשון שאני עושה כשאני מקדם אתר של עו"ד זה העלאת כל התעודות שיש לאותו עורך דין לאתר והצגתם בעמוד אודות, בדף הבית, ובמקומות בולטים נוספים ברחבי האתר, הצגת התעודות באתר גורמת לגוגל ולגולש להבין ש:

  1. יש פה מישהו שהוסמך לעריכת דין ועשה התמחויות והשתלמויות בתחום הספציפי הזה
  2. יש "אבא ואמא" לאתר ומישהו בעל הסמכה עומד מאחוריו

 

חיזוק סמכות האתר ע"י ביקורות והמלצות

כשמכניסים ביקורות מגוגל, פייסבוק, איזי וכד' במקומות בולטים באתר כמו: באדג'ט צף, עמוד ממליצים, סליידר המלצות וכד' זה מחזק משמעותית את סמכות האתר.

 

פסקי דין והצלחות משפטיות כהוכחה לסמכות

שאני מקדם אתר עורך דין, אחת השאלות הראשונות שאשאל זה: האם יש לך פסקי דין לשלוח לנו.

כדאי לפרסם הצלחות משפטיות ופסקי דין ללא פרטים מזהים וכך בעצם אנחנו מראים לגולש ולגוגל שעורך הדין המדובר בעל סמכות משפטית בתחום התמחותו.

 

הגדלת הסמכות באמצעות כתבות אונליין

לעורכי הדין שאנו מקדמים אנו ממליצים לעשות אחת לחודש – חודשיים כתבת יח"ץ עם אזכור שם המשרד וקישורים לדף הבית ולדף נוסף שאנו רוצים לקדם.

אגב, אם עשו עליכם כתבה חדשותית אפילו בלי קישור לאתר גם לה יש משמעות רבה ומומלץ לקשר אליה.

כחלק מקידום אתר עורך הדין אנחנו מקימים באתר עמוד "מהתקשורת" ושם אנו מפנים את הגולש לכתבות שנעשו על עורך הדין באתרי החדשות המובילים.

הקשר לסמכות כאן ברור – אם אתר חדשות חזק מדבר אודות עורך דין מסויים זה מחזק את הסמכות שלו בעיני הגולש וגוגל.

 

כתבות אופליין

כתבות דפוס

בדומה לכתבות אונליין, גם לכתבות בעיתונות המודפסת יש משקל לסמכות האתר מאותן סיבות, ללקחות עריכת דין שלנו אנו מכניסים לעמוד "מהתקשורת" שדיברנו עליו הפניות לכתבות מודפסות.

 

כתבות טלוויזיה

יש לנו לקוח שמרבה להתראיין בטלוויזיה, את כל הסרטונים מהראיונות אתו הכנסנו לדף הבית, לעמוד מהתקשורת ובמאמרים הרלוונטיים, אחרי שביצענו את כל האמור ראינו קפיצה משמעותית בדירוגים, פשוט כי חיזקנו את הסמכות (גם המקצועיות והאמינות אבל אלו כבר נושאים לפוסטים אחרים, כדאי להמשיך לעקוב)

 

פודקאסטים וכתבות רדיופוניות

משרד עורך דין שפרסמנו סיפר לנו באחת השיחות החודשיות שאנו עושים עם כל הלקוחות שלנו מידי חודש, שהוא מתראיין לתוכנית רדיו שגם עולה כפודקאט באחת מתחנות הרדיו המובילות, כשהטמענו באתר את הפודקאסט (אייפרים מאתר תחנת הרדיו) ראינו חיזוק כללי בביטויים באתר, ולא לחינם, צעד כזה ממצב את עורך הדין כ"גר סמכא" בתחומו, והתוצאות בהתאם.

 

אזכורים וקישורים ברשתות חברתיות

לא הרבה יודעים (האמת שיש גם מקדמי אתרים שלא יודעים) אבל לרשתות החברתיות ולאזכור המותג בהן, וכן קישורים ותנועה שמגיעים מאפיקים אלו יש משמעות גדולה מבחינת קידום האתר בכלל וחיזוק הסמכות בפרט, כי אם כולם מדברים עליך, סימן שאתה בעל סמכות בתחום.

 

חיזוק המותג ב360 מעלות

כבוגר "הבצפר" בקורס שיווק, למדתי את חשיבות המיתוג וחיזוק המותג ב360 מעלות, כלומר עבודה בכל האפיקים והמדיות כדי למצב ולחזק את המותג, מותג חזק אומר סמכות חזקה.

 

לסיכום – מה היה לנו?

כדי לחזק אתר עריכת דין יש לעבוד בכמה וכמה אפיקים, זו עבודה מתמשכת אבל התוצאות בהתאם, אם תרצו לחזק את הסמכות באתר שלכם, דברו איתנו, אנחנו כבר נדאג לכל מה שצריך.

 

שאלות נפוצות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​