כשאנחנו באים לעשות קידום אתרים לאתר של אינסטלטור ישנם דברים מסוימים שכדאי לשים לב אליהם ולשים עליהם דגש, אז איך מקדמים אתר של שרברב? צריך ליישם את מדריך 10 השלבים שלנו, בואו נתחיל.
כשאנחנו באים לעשות קידום אתרים לאתר של אינסטלטור ישנם דברים מסוימים שכדאי לשים לב אליהם ולשים עליהם דגש, אז איך מקדמים אתר של שרברב? צריך ליישם את מדריך 10 השלבים שלנו, בואו נתחיל.
השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם
כשבא אלינו לסוכנות אינסטלטור, הדבר הראשון שנשאל אותו הוא: על איזה מילות מפתח אתה רוצה להיות מדורג, כך למשל אינסטלטור שאזור העבודה שלו רק באזור מסוים נתמקד יותר בביטויים לוקאלים ואילו אינסטלטור בפריסה ארצית ניתן את הדגש על ביטויים יותר כללים.
הנה טבלאות של מחקר מילות מפתח ראשוני לדוגמא:
אינסטלטור – כללי | |
מילת מפתח | נפח חיפושים |
אינסטלטור | 9900 |
אינסטלציה | 9900 |
שרברב | 1000 |
אינסטלטור יצאת צדיק | 1000 |
יצאת צדיק אינסטלטור | 590 |
יועץ אינסטלציה | 320 |
מחירון אינסטלציה | 260 |
איתור נזילות יצאת צדיק | 210 |
אינסטלטור 24 7 | 210 |
אינסטלטור מומלץ | 210 |
אינסטלטור מחירון | 210 |
אינסטלטור מחירים | 210 |
אינסטלטור מומחה | 170 |
עבודות אינסטלציה | 170 |
אינסטלטור – לוקאלי | |
מילת מפתח | נפח חיפושים |
אינסטלטור בתל אביב | 880 |
אינסטלטור ברמת גן | 590 |
אינסטלציה תל אביב | 720 |
אינסטלטור בתל אביב | 880 |
אינסטלטור ברמת גן | 590 |
אינסטלטור בגבעתיים | 140 |
אינסטלטור בחולון | 480 |
אינסטלטור בראשון לציון | 590 |
אינסטלטור בבת ים | 320 |
אינסטלטור בפתח תקווה | 720 |
אינסטלטור בהרצליה | 260 |
אינסטלטור ברמת השרון | 90 |
אינסטלטור בכפר סבא | 210 |
אז אחרי שעשינו מחקר מילות מפתח מעמיק אנחנו ניגשים לעשות אופטימיזציה כוללת לאתר כמו: הגדרת תגיות html, היררכית כותרות, טיפול בשגיאות 404 ושגיאות 301, הגדרת טייטל ודסקריפשן לכל הדפים באתר, מעבר על קישורים פנימיים לרוחב האתר, הקמת עמוד מפת אתר ועמוד 404, אופטימיזציית סריקה ביוסט ועוד.
את האופטימיזציה לאתר אנחנו משלבים בעבודה החודשית על האתר לפי רמת החשיבות.
לאחר שבנינו לאתר תוכנית אופטימיזציה ראשונית אנחנו ניגשים לאסטרטגיית התוכן שלנו באתר, כשאנחנו בסוכנות מקדמים אתר של אינסטלטור אנו בונים אסטרטגיית תוכן לפי הסדר הבא:
אנחנו ביוסיז קידום אתרים עובדים רק עם כותבי תוכן איכותיים בלי טיפת AI מהסיבה הפשוטה שתוכן שלא מחדש לגוגל לא ידורג במיקומים גבוהים.
כחלק מאסטרטגיית התוכן נרצה להעשיר את התכנים באתר בסוגי התוכן הבאים:
שילוב טבלאות, הטמעת סרטונים, העלאת תמונות עבודה מקוריות של האינסטלטור מהשטח לפי ההקשר הרלוונטי, הכנסת שאלות נפוצות ותשובות (faq) ושילוב סקשנים מתאימים בתוכן לפי העניין.
כפי שהסברנו במאמר הזה קישורים הם מעין "המלצות" מאתרים אחרים, ללקוחות השרברבים שלנו אנו דואגים לבניית פרופיל קישורים מגוון מאתרים בתחום האינסטלציה ובעלי מקצוע, ועוד מגוון אתרים חזקים הקשורים לתחום.
אחד הפרמטרים המרכזיים לדירוג בגוגל הוא סמכות האתר שמשמעותה מה אחרים אומרים עליך, כחלק מחיזוק סמכות האתר נרצה לתת דגש על קישורים מאתרי חדשות, הצגת ביקורות באתר, רישיונות ותעודות ועוד.
אמינות האינסטלטור בפרט ובעלי מקצוע בכלל היא דבר שחשוב מאוד לגולש וכתוצאה מכך גם לגוגל.
כדי לחזק את האמינות באתר נשלב באתר:
ביקורות חיוביות, תעודות, תמונות וסרטונים של האינסטלטור, קישורים לרשתות חברתיות, מחירון מלא וכל דבר שיחזק את מדד האמינות באתר.
כדי לחזק את מדד מקצועיות האינסטלטור נעשה את הדברים הבאים:
פרסום מאמרים מקצועיים באתר, שילוב תעודות ורישיונות, פרסום קישורים חיצוניים, תמונות וסרטונים מעבודות בשטח, טיפים מהאינסטלטור לפתרון בעיות וכדומה.
על מנת להראות את ניסיון האינסטלטור נרצה להראות באתר: שנות ניסיון עם אסמכתא לכך, הצגת לקוחות קודמים, הצגת ביקורות מלקוחות, הצגת פרויקטים וסיפורי עבודות של השרברב ועוד.
1
קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.
2
אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.
3
אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.
4
בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!
5
בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)
6
עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!
כדי להגיע לתוצאות ראשונות בביטויי מפתח בעולם האינסטלציה (ובכל תחום) צריך לראות מה המתחרים שנמצאים כרגע במקומות הראשונים עשו, ואז לעשות את זה יותר טוב, אם זה בשילוב סקשנים ואזורים מסוימים, על מה הם כתבו מה הם שמו לפני מה וכו'.
כך נראה המקום הראשון בחיפוש אינסטלטור:
ועל הדרך, כך נראה תוצאה ראשונה על הביטוי – "קידום אתרי אינסטלטורים" או כל ביטוי שקשור לזה:
וזאת המטרה שלנו! להגיע למקום ראשון בביטויים הספציפיים שחשובים לך!
בכל שלב נרצה תמיד להסתכל על הנתונים של הכניסות האורגניות לאתר והמיקומים והדירוגים בגוגל כדי להבין מה עשינו טוב ומה קצת פחות ואיך ניתן לשפר מיקומים, לשפר המרות, להקל את חווית המשתמש ובאופן כללי להיות בשיפור מתמיד.
כדי לקדם אתר של אינסטלטור בצורה אורגנית בגוגל, צריך ליישם את דרך 10 השלבים לקידום אתר של שרברב בגוגל, אם תרצו תוכלו לתת לנו לקדם לכם את האתר ולתת למקצוענים לעשות את העבודה.
לעקוב ולישם את שיטת 10 השלבים שלנו, אם תרצה נקדם אותו בשבילך.
כן, יש לנו לקוחות אינסטלטורים שקידמנו למיקומים הגבוהים בגוגל על ביטויים סופר תחרותיים, תבדקו אותנו.
בוודאי, מחירון מלא באתר מראה על מקצועיות ואמינות בעיני הגולש וגוגל, אפשר גם לפרסם טווח מחירים אם מכל סיבה שהיא אתה לא מעוניין לפרסם מחירים מדוייקים.
זה מאוד תלוי אם זה אתר חדש או ישן ואם ישן מה מצב הseo שלו, אבל ככלל, מהניסיון שלנו לוקח כשנה עד שמתחילים לראות טראפיק משמעותי וכתוצאה מכך גם לידים, וכשנתיים עד שמתחילים להתברג במקומו