קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל מצריך עבודה בלתי פוסקת לביצועים טובים, אז מה קידום אורגני בגוגל, ממה מורכב התהליך, כמה זמן לוקח לאתר להתקדם בצורה טבעית בגוגל ומה צריך לעשות בשביל חיזוק המותג בצורה אורגנית בגוגל? קדימה מתחילים.

בואו נדבר על האתר שלכם!

השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם 

מה זה קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא ביצוע מכלול פעולות בתוך ומחוץ לאתר על מנת שהאתר יופיע בתוצאות הראשונות בגוגל בביטויים הרצויים וכך תגיע לאתר תנועה רלוונטית וחינמית, אז איך עושים את זה?

תהליך קידום אתר בצורה אורגנית בגוגל

אצלנו ביוסיז קידום אתרים כל אתר חדש שנכנס אצלנו לקידום אנו בונים לו תוכנית קידום וגאנט עבודה ייחודים אבל ישנם נקודות שיחזרו על עצמם בכל פרויקט:

אפיון הפרויקט

שמגיע אלינו עסק לקידום אנחנו יושבים עם בעל האתר כדי להבין מהן מטרות הקידום ומהן הפעולות שנעשה כדי להגיע לאותם יעדים.

מחקר מילות מפתח

כל פרויקט מתחיל במחקר מילות מפתח בתחום שבו פועל העסק שאותו אנחנו מקדמים, במחקר נרצה לתת דגש על ביטויים בעלי נפח חיפושים גבוה עם כוונת רכישה ברורה, כמו כן נרצה בטווח הארוך להקיף את כל הנישה כדי להתברג כאוטוריטה בתחום

ביצוע אופטימיזציה לכל האתר

השלב השני הוא ביצוע אופטימיזציה מקיפה לכל האתר אלו חלק מהדברים שאנו עושים לטובת העניין:

  • אופטימיזציה טכנית לאתר כולל תגיות html, הגדרות מומלצות וכו'
  • חיבור האתר לכלים של גוגל
  • הגדרת טייטל דיסקריפשן, אלטים לתמונות וקישורים פנימיים לכל דפי האתר
  • טיפול בשגיאות 404 ו301
  • טיפול בהיררכית כותרות
  • בניית היררכית אתר טובה עם ניוט שיעשה שכל לגולש
  • יש עוד המון זה רק חלק קטן לדוגמא 🙂

 

הוספת תכנים איכותיים

אחרי ש"יישרנו קו" לאתר, נתמקד בכתיבת תוכן איכותי באתר, כזה שמחדש לגוגל ומעניין את הגולש, בסופו של דבר "התוכן הוא המלך"

בניית פרופיל קישורים מנצח

כשאנו מקבלים אתר אנו בונים לו תוכנית קישורים מקיפה, בשלושת החודשים הראשונים נתמקד בקישורים לדף הבית עם אנקורים מגוונים שכוללים את שם המותג, מילות המפתח, קישור בלבד, למידע נוסף ועוד.

שדרוג חווית משתמש

חווית משתמש טובה באתר היא קריטית גם לקידום האורגני בגוגל וגם להמרת התנועה באתר לרכישה, לידים וכד' לכן נקפיד בין היתר על:

  • שיפור מהירות האתר וזמן הטעינה
  • סידור הסקשנים בצורה הגיונית בדפי האתר
  • הקפדה על רספונסביות מלאה ונראות מעולה במובייל
  • הסרת פופאפים
  • הסרת אנימציות וסרטונים רצים
  • ניכנס לאתר ונחווה אותו בעצמנו לראות מה אפשר לשפר מבחינת חווית המשתמש
  • נתקין תוסף להקלטת וניטור התנועה בתוך האתר

 

מנורה צהובה - הידעת?
טיפ מנצח!
תחשבו איזה אתר אתם בתור גולשים תרצו לראות בחיפוש הרלוונטי, בסופו של דבר גוגל יציג את התוצאה הכי רלוונטית לגולש, תדאגו שזה יהיה אתם!

טבלת צפי התקדמות ממוצע בקידום אורגני בגוגל

 

זמן מתחילת הקידום תנועה דירוגים
3 חודשים גידול קטן בתנועה שיפור מועט
3-6 חודשים גידול בתנועה דירוג ממוצע 21-30
6-9 חודשים גידול של כ200% דירוג ממוצע 20-11
9-12 חודשים תנועה רצינית והמרות דירוג ממוצע  10-5
תהליך הקידום שלנו

1

פגישת התנעה

קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.

2

אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.

3

בניית פרופיל קישורים

אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.

4

תוכן איכותי ומעניין

בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!

5

שיפור E-E-A-T

בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)

6

טיפה קסם

עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!

נשמע לכם מתאים? השאירו פרטים :)

חיזוק EEAT

EEAT הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים אורגני (SEO) לפי גוגל. מדובר בראשי תיבות של:

🔹 Experience – ניסיון
🔹 Expertise – מומחיות
🔹 Authoritativeness – סמכות
🔹 Trustworthiness – אמינות

העיקרון של EEAT עוזר לגוגל לקבוע עד כמה אתר מסוים אמין, מקצועי ורלוונטי עבור המשתמשים. הוא חשוב במיוחד בתחומים רגישים כמו רפואה, פיננסים ומשפטים, שבהם מידע שגוי עלול להזיק למשתמשים.

איך לשפר את EEAT באתר שלך?

  1. להראות ניסיון אישי – שיתוף סיפורים אמיתיים, חוויות אישיות והוכחות מהשטח.
  2. להוכיח מומחיות – שימוש במומחים לכתיבת תוכן, הצגת אישורים ותארים.
  3. לבנות סמכות – קבלת קישורים מאתרים מוכרים, פרסומים באתרים גדולים וציטוטים ממקורות אמינים.
  4. לחזק אמינות – שימוש במידע מדויק, ביקורות חיוביות, מדיניות שקופה ודפי "אודות" ו-"צור קשר" ברורים.

אם יש לך אתר ואתה רוצה לשפר את הדירוג שלו בגוגל, כדאי מאוד לעבוד על חיזוק ה-EEAT. זה לא רק משפר את הקידום האורגני, אלא גם מגדיל את האמון של הלקוחות שלך במותג שלך.

רוצה שנבדוק איך ה-EEAT שלך נראה באתר? 😃


מחירון קידום אתרים

אנחנו מאמינים ששקיפות וכנות הם חשובים מאוד, בפרט כשמציעים שרות, לכן דאגנו לפרסם לכם את כל מחירי החבילות שלנו.

חבילה קטנה

תחומים עם תחרות קטנה עד בינונית
3,490 לחודש קידום מקצועי
  • 3 מאמרי תוכן אנושי
  • 2 קישורים איכותיים
  • עבודה על האתר
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזצייה מלאה
  • עידכונים שוטפים
  • דו״ח חודשי
  • ניהול גוגל העסק שלי
הכי פופלארי

חבילה בינונית

תחומים עם תחרות בינונית עד גבוהה
4,500 לחודש קידום מקצועי
  • 5 מאמרי תוכן אנושי
  • 5 קישורים איכותיים
  • עבודה על האתר
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזצייה מלאה
  • עידכונים שוטפים
  • דו״ח + זום חודשי
  • ניהול גוגל העסק שלי

חבילה גדולה

תחומים עם תחרות גבוהה
5990 לחודש קידום מקצועי
  • 7 מאמרי תוכן אנושי
  • 7 קישורים איכותיים
  • עבודה על האתר
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • עידכונים שוטפים
  • דו״ח + זום חודשי
  • ניהול גוגל העסק שלי
  • ניתן לבטל התקשרות בכל עת בהתראה של חודש לפני.
  • בניית אתר תדמיתי חדש כרוך בתשלום של 7000₪ חד פעמי, ולאתר איקומרס 10,500₪, התשלום אינו קשור לריטיינר החודשי.
    האתר יבנה לפי תורת ה-SEO, ובצורה הכי אופטימלית להמשך הקידום.

אז לסיכום

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך מתמשך שדורש השקעה, התמדה ותכנון אסטרטגי נכון. כדי להגיע לתוצאות משמעותיות, יש לשלב מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה טכנית, יצירת תוכן איכותי, בניית פרופיל קישורים ושיפור חוויית המשתמש. בנוסף, חיזוק ה-EEAT של האתר יגביר את האמון של גוגל והמשתמשים ויתרום לשיפור הדירוגים.

חשוב לזכור שקידום אורגני הוא ריצה למרחקים ארוכים, אבל עם גישה נכונה וסבלנות – ניתן להגיע לדירוגים גבוהים, תנועה איכותית ולידים חמים. רוצים להפוך את האתר שלכם למוביל בתחומו? זה בדיוק הזמן להתחיל לפעול! 🚀

הזמן משתנה בהתאם לתחרותיות הענף, גיל האתר ואסטרטגיית הקידום. לרוב, ניתן לראות שיפור בתנועה ובדירוגים לאחר 3-6 חודשים, ותוצאות משמעותיות תוך 9-12 חודשים.

כן! בין אם זה אתר תדמית, חנות אונליין (eCommerce), אתר תוכן או פורטל – לכל אתר ניתן להתאים אסטרטגיית קידום אורגנית שתביא תוצאות.

קידום אורגני (SEO) מביא תנועה חינמית לאורך זמן, דורש סבלנות ועבודה שוטפת. לעומת זאת, קידום ממומן (PPC) נותן תוצאות מיידיות אך דורש תשלום קבוע עבור כל קליק.

ניתן לעקוב אחרי נתוני התקדמות דרך כלים כמו Google Search Console ו-Google Analytics, לבדוק את הדירוגים במילות המפתח ולבחון את כמות הלידים והתנועה האורגנית שנכנסת לאתר.

סיפורי הצלחה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​