קידום אתרים לבעלי מקצוע

קידום אתרים לבעלי מקצוע ונותני שירות כמו הנדימן, אינסטלנטור מנועולן וכד' מתבצע בצורה שונה מקידום "רגיל" אנחנו פה כדי להסביר.

בואו נדבר על האתר שלכם!

השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם 

4 טיפים מנצחים לקידום אתרים לבעלי מקצוע

  1. שלבו סרטונים ותמונות של בעל המקצוע בשטח, זה גם מעשיר את התוכן וגם מעלה משמעותית את האפשרות שהגולש יצור קשר.
  2. בצעו מחקר מילות מפתח מקיף לכל השירותים שמציע נותן השירות והעלו תוכן מתאים.
  3. הקפידו על הגדרת טייטל ודסקריפשן מניע לפעולה המכיל את היתרונות הבולטים של בעל המקצוע והפתרון לבעיה של הלקוח הפוטנציאלי בכל האתר.
  4. מחירון – אחד הדברים שכל לקוח מחפש באתר של בעל מקצוע זה כמה עולה לו התענוג, חובה! לשלב מחירון באתר בעמוד ייעודי ובדפי שירות, אם מסיבות מסוימות אי אפשר לכתוב מחיר מדויק אפשר לכתוב טווח מחירים.
    גם אנחנו לא פחדנו לשים מחירון, כנסו לראות את המחירון שלנו.
מנורה צהובה - הידעת?
טיפ מנצח!
תעדו כל פרויקט וכל עבודה שאתם עושים, עם סרטונים, תמונות וכמה מילים על הפרויקט והעבודה ושלבו את זה באתר שלכם, זה יעשה פלאים לקידום שלכם!

קידום לוקאלי לבעלי מקצוע

כדי לבצע קידום לוקאלי (קידום לפי מיקום) לבעלי מקצוע צריך קודם כל להבין מה המיקומים שבהם בעל המקצוע נותן שם שרות.

לאחר מכן יש ליצור דפים על בסיס המיקום, לדוגמא "הנדימן בראשון לציון" ולהכניס בכל דף כזה את הפרטים הבאים:

  • יתרונות בעל המקצוע
  • סוג השירותים שבעל המקצוע נותן באותו אזור
  • תוכן קצר על השירות המדובר במקום המיועד תוך התייחסות למיקום לדוגמא: "בראשון לציון ישנם המון דירות ישנות שקיימות למעלה מ-30 שנה, בדירות אלו ישנו בלאי טבעי של הצנרת, הקירות, המטבח ועוד, בעל המקצוע שלנו יוכל לעזור לכם בטיפול בבעיות הללו בטיפול מקצועי ושירותי"
  • מחירון של השירות לאותו מיקום.
  • שאלות נפוצות הנכונות לאותו מיקום ספציפי
  • פרויקטים שבעל המקצוע ביצע באזור עם קישור לדף הפרויקט.
  • מפה של האזור המבוקש
  • תמונות וסרטונים של עבודות של בעל המקצוע, עם עדיפות לכאלו שבוצעו באזור.
תהליך הקידום שלנו

1

פגישת התנעה

קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.

2

אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.

3

בניית פרופיל קישורים

אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.

4

תוכן איכותי ומעניין

בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!

5

שיפור E-E-A-T

בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)

6

טיפה קסם

עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!

נשמע לכם מתאים? השאירו פרטים :)

אופטימיזציית SEO לאתר של נותן שירות

כאשר באים לבצע אופטימיזציה לאתר של בעל מקצוע המספק שירותים ישנם מספר דברים שכדאי לבדוק/לתקן באתר:

SEO טכני

כדאי לבדוק את ההיבט הטכני של הקידום כמו:

  • תגיות  html
  • הגדרת טייטל ודקיפשיין
  • תגיות אלט לתמונות
  • בדיקת אינדוקס והגדרת אופטימיזציית סריקה ביוסט.
  • הגדרת עמוד 404

ועוד מגוון הגדרות טכניות.

מחקר מילות מפתח:

לפני שמתחילים את העבודה צריך לעשות מחקר מילות מפתח מעמיק ולראות על אילו ביטויים אנו רוצים לקדם את האתר, מה המיקומים שלנו לביטויים אלו, מה נפחי החיפוש לאותם ביטויים ומה רמת החשיבות של כל ביטוי עבור בעל המקצוע.

 

מחקר מתחרים מעמיק:

רצוי לבדוק מה המתחרים בביטויים המובילים ומה הם עשו שאנחנו לא, בנוסף יש להוסיף סקשנים נוספים שיתנו ערך נוסף לגוש שהמתחרים לא עשו.

 

יצירת פרופיל קישורים סמכותי

לקישורים חיצוניים יש משמעות רבה בקידום אתרים, חשוב מאוד ליצור פרופיל קישורים מאתרים  חזקים עם תנועה רבה, לא פחות חשוב מכך שהאתרים יהיו קשורים לתחום בעלי המקצוע, בנוסף על מנת לדמות אורגניות יש ליצור אנקורים מגוונים ולא רק את מילת המפתח הרצויה לדוגמא במקום אנקור "הנדימן" שיקשר לדף המיועד אפשר ליצור אנקורים כמו: ישראל ישראלי הנדימן מקצועי, הנדימן ישראל ישראלי, שם האתר, כותרת h1 של הדף המקושר ועוד.

על מה שמים דגש כשמקדמים בעל מקצוע

סמכות: הגברת סמכות המותג ע"י קישורים חיצוניים, כתבות מהתקשורת, ביקורות ותעודות והסמכות מקצועיות.

אמינות: הגברת אמינות המותג ע"י המלצות מלקוחות, פרויקטים מהשטח, תעודות.

מקצועיות: הבלטת מקצועיות נותן השרות ע"י תעודות מקצועיות, סיפורים על עבודות בשטח, טיפים מבעל המקצוע ומאמרים מקצועיים באתר

ניסיון: חיווי ניסיון נותן השרות ע"י מקרים מהשטח, תעודות הסמכה, דירוג והמלצות מלקוחות, הבלטת וותק בעל המקצוע ועוד.

 

נעבור ביחד על האתר ונבין את הצרכים הייחודיים שלך, משם נתקדם לתוכנית עבודה מסודרת עד להמראה!

המחיר של קידום אתרים לבעלי מקצוע תלוי בחבילה שנותן השירות בוחר, תוכלו לראות פירוט מלא על מחיר החבילות במחירון שלנו

הדגשים העיקריים הם:

 

חיזוק הסמכות

הצגת האמינות

הבלטת המקצועיות

הדגשת הניסיון

עבור כל אחד מהפרמטרים אנו עושים עבודה מקיפה ויסודית כך שלאורך זמן המותג והאתר יתחזקו בצורה משמעותית.

תלוי מאוד בנתוני הפתיחה אבל הסדר גודל הכללי הוא כשנה עד להגעת טראפיק משמעותי ויציב וכשנתיים עד להגעת כמות לידים מספיקה, אחרי שנתיים השמיים הם הגבול!

סיפורי הצלחה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​