קידום אתרים בארצות הברית

פרוייקטים של קידום אתרים בארה״ב זה הכי כיף שיש, המגוון אפשרויות שפתוחות לנו בתור מקדמי אתרים הם עצומים, כמו כן אנחנו עומדים באתגר גדול אבל שאפשר להצליח בו.
אז איך אנחנו מביאים אתר בארה״ב לדף ראשון בגוגל? את זה אנחנו נגלה במאמר.

בואו נדבר על האתר שלכם!

השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם 

קידום לוקאלי בארצות הברית

זה הדבר העיקרי שאני אוהב בקידום אתרים בארצות הברית.

זה לא כמו בישראל שלמשל על – "מנעולן ברחובות" יש 50 חיפושים, בארצות הברית יש על כל עיר 1000 חיפושים.

וזה הולך יד ביד עם הפסקה הבאה, על הפרוייקטים (אז שווה לא לצאת מהדף עד אז!)

מתחילים את הקידום הלוקאלי במחקר מילות מפתח, בודקים על איזה ערים יש נפח חיפושים גדול עם תחרות לא קשה ועל זה ניתן את רוב המיקוד שלנו.

בוא נראה הצצה למחקר מילות מפתח לוקאלי בתחום ה – Locksmith:

המיקום הלוקאלי נפח חיפושים
locksmith in brooklyn 400
locksmith flatbush brooklyn 40
locksmith in bronx ny 300
locksmith williamsburg 100
locksmith bay ridge 70
locksmith bushwick 60
locksmith crown heights 50
locksmith flatbush 50
locksmith greenpoint 50
locksmith bensonhurst 40
locksmith dumbo 30
locksmith bedford stuyvesant 20
locksmith borough park 20
locksmith mill basin 20

הקטע שהביטויים הללו, הם ביטויים עם כוונת המרה ב100%, כי בן אדם שמחפש Locksmith in Brooklyn למשל או אפילו יותר "זנב ארוך" כמו שכונה בברוקלין, למשל Locksmith crown heights, זה בן אדם שנטו כרגע נעול מחוץ לרכב שלו בקראון הייטס או מחוץ לבית שלו ומחפש מנעולן שיגיע הרגע.

בגלל זה חשוב מאוד לעשות את העמודים הלוקאלים מאוד ממירים עם כוונת רכישה מאוד גבוהה, לשים ביקורות מהGMB, Yelp וכו' יהיה מאוד חיובי, אם יש כל מיני באדג'טים כמו מנעולן מוסמך, או 5 כוכבים שקיבלתם מאיזה אתר גם יהיה מאוד חיובי לשים, וקריאה לפעולה מאוד ברורה, כמו טלפון שרץ איתנו לכל אורך הדף מצד שמאל למטה ועוד.

מנורה צהובה - הידעת?
טיפ מנצח!
תעשו מחקר מתחרים לפני שאתם מתחילים לעבוד, אפשר להסיק מזה המון דברים ולחסוך הרבה זמן! אנחנו ממליצים להיכנס ל5 אתרים במקומות הראשונים על ביטוי שאתם רוצים, ולרשום איזה סקשנים יש להם שלכם אין.

למה כדאי להתחיל קידום אתרים בארצות הברית?

בשוק האמריקאי, כדי שעסק יהיה לו נוכחות, קידום אתרים זה MUST.
בארץ – ביטוי שיש לנו 2000 חיפושים זה ביטוי תחרותי וחזק.
בארצות הברית – 2000 חיפושים זה ״הזנב ארוך״ והביטויים הפחות תחרותיים.

העוצמה המטורפת של הקידום שאנחנו נעשה הוא *לא משתווה לשום דבר בעולם*.
קודם כל ברגע שיש לנו ביטויים עם נפח חיפושים כל כך גבוה, ותחרות לא כל כך קשה, כשמתחילים אני תמיד ממליץ ללקוח שנתחיל מביטויים שפחות קשים.
שלא נתחיל להתרכז בביטוי כמו – Garage door, אלא ביטויים יותר ספציפיים שנקראים – ״זנב ארוך״.
לדוגמה – ״Garage door in san diego california" זה כבר ביטוי שיש לו הרבה פחות חיפושים אך הרבה פחות תחרות, ועל זה אנחנו ניתן את רוב המיקוד בהתחלה.

איך מתברגים במקומות טובים עם כל השוק המטורף הזה?

חשוב מאוד להתחיל ממחקר מילות מפתח איכותי ורחב, לשמור על עיקביות וחשוב וצריך לעשות לעיתים קרובות מחקר מתחרים ולראות מה ה5 האתרים הראשונים מציגים באתר שאנחנו לא?

אפשר להסיק מזה דברים מדהימים!
והרבה פעמים מה שאנחנו עושים, לוקחים מכל אתר את ״הדבר הטוב״ ומוסיפים לאתר שלנו.

כמובן שאנחנו חייבים את הBASIC של הSEO, שזה:
קישורים איכותיים – לא קישורי זבל שמוצאים בכל מיני אתרים, אלא קישורים עם טראפיק מדי חודש, ושיהיה באותו נישה.
שלא יצא מצב שמוציאים לאתר של גראז׳ דור קישור מאתר של בריאות ויופי למשל, כי לא רק שזה לא יתרום אלא להפך.

תכנים איכותיים – חשוב לכתוב תכנים איכותיים (חס ושלום לא AI) לתת את הטאצ׳ האישי בכל מאמר, לאפיין בצורה מסודרת לכותבת תוכן על איך אנחנו רוצים שהתכנים שלנו יראו.
אולי כל מאמר לתת סיפור אישי שקרה לנו עם לקוח כזה וכזה כמו למשל הדוגמה מאתר שלנו שכתבתי בהמשך, זה מדהים!

אופטימיזציה – כשאנחנו מקבלים אתר חדש, דבר ראשון אנחנו ממפים אותו לראות מה חסר מבחינת אופטימיזציה, הרבה פעמים מגיעים אלינו אתרים עם הרבה תוכן אבל מבחינת – SEO? כלום.
אז הדבר הראשון שאנחנו עושים זה טייטל עם מילת המפתח של המאמר, שם המותג, דסקריפשן איכותי עם קריאה לפעולה, וקישורים פנימיים (בעצם מילים שמקשרות לעמוד אחר באתר שלנו, כמו למשל – ״למחירון שלנו״)

 

תהליך הקידום שלנו

1

פגישת התנעה

קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.

2

אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.

3

בניית פרופיל קישורים

אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.

4

תוכן איכותי ומעניין

בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!

5

שיפור E-E-A-T

בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)

6

טיפה קסם

עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!

נשמע לכם מתאים? השאירו פרטים :)

אתרי סרוויס – בואו נדבר על זה

אתרי סרוויס בארצות הברית זה תענוג.
הגיע אלינו לקוח, ותמיד בשיחת התנעה אנחנו שואלים האם יש לך תמונות מקוריות שתוכל לספק לנו?

הוא פשוט שלח לי קישור, הם בערך 10000 תמונות, שמחולק לפי פרוייקטים שבוצעו עם מיקום מדוייק.
ואני חשבתי לעצמי שזה בעצם הפירוש של ״תענוג״

הכמות דברים שאנחנו יכולים לעשות עם זה, ולהתקדם בזכות הדבר הזה, זה פלאים.

להכניס כמה שיותר אותנטיות בכל דף ודף.
ראיתי באתר שלו שיש לו כל מיני תמונות shutterstock, ואני אומר לעצמי, למה?

יש לך כל הרבה תמונות שאפשר להשתמש בהם.

בקיצור, המון תמונות אותנטיות זה יהיה חיובי מאוד!

דוגמה מאתר לקוח שאנחנו מקדמים

אותו לקוח שדיברנו עליו לפני כמה פסקאות, יצרנו באתר שלו עמוד שנקרא – Portfolio, והכנסנו שם תמונות וסירטונים מהפרוייקטים שהוא ביצע, כל פרוייקט כתבנו מאמר של 600 מילה לערך על מה הייתה העבודה ואיך הם טיפלו בה, שמנו קישור למפה של הכתובת המדוייקת שבוצע בה העבודה, תמונות מקוריות וסירטונים מאותה עבודה, אפילו אם למשל העבודה בוצעה ליד מוזיאון מסויים, אז קישור חיצוני (כמובן בחלון חדש) לאתר המוזיאון, כל הפרוייקטים הללו עלו לעמוד – ״Our projects"

העלנו 2-4 פרוייקטים כאלה בחודש, והאתר בעננים עכשיו.

מהסיבה הפשוטה ביותר, כי אנחנו פשוט שוברים את השוק, אין מתחרים שעושים דברים כמונו.

וזה מה שגוגל מחפש!

הגרף שלו:

גרף קידום אתר בארצות הברית

 

אז למה לצפות? תוך כמה זמן אני אראה תוצאות?

קידום אתר חדש – המינימום זה חצי שנה ועד שנה, עד שנתחיל לראות לידים באופן משמעותי

קידום אתר עם ותק – יהיה אפשר לראות שינוי יפה תוך שלושה חודשים, ותוך שנה להיות בהרבה ביטויים בדף ראשון בגוגל ולקבל הרבה לידים.

לסיכום:

לקידום אתרים בארצות הברית יש המון המון אופציות ואפשרויות להתקדם, חשוב מאוד לשמור על עיקביות לאורך התהליך, ולתת שיתוף פעולה מלא, כי תכלס המקדם שלכם רוצה בהצלחתכם.

אנחנו בחברת יוסיז קידום אתרים, מומחים בקידום אתרים בחו"ל, ותכל'ס עם כמה שאתם נמצאים בארצות הברית ויודעים אנגלית, אין כמו להתנהל עם הנותני שירות שלך בשפת האם שלך 🙂

אז במידה ואתם מעוניינים במקור לידים ולהיות אוטוריטה בתחום שלכם שלא רודפים אחרי לידים, צרו איתנו קשר עכשיו!

משך הזמן לראות תוצאות מקידום אורגני בארצות הברית יכול להשתנות, אך בדרך כלל מדובר בתהליך ארוך טווח.

לאתרים חדשים – יקח בין 6 חודשים לשנה עד שיתחילו להיראות תוצאות ראשוניות משמעותיות.

לאתרים קיימים עם ותק – ניתן לראות שיפור ניכר תוך 3-6 חודשים מתחילת פרויקט קידום אורגני מקצועי. חשוב לזכור שגורמים כמו תחום, תחרות, גיל האתר ואיכות התכנים משפיעים על המשך. 

מה שבטוח, סבלנות והתמדה + שיתוף פעולה מלא מצד הלקוח הן המפתח להצלחה בקידום אורגני.

ההשקעה בקידום אורגני בארה"ב היא השקעה לטווח הארוך, אך בהחלט שווה את המאמץ. היתרונות של להופיע בתוצאות החיפוש האורגניות הם משמעותיים – אמינות, חשיפה גבוהה, עלויות נמוכות לטווח ארוך ועוד, בנוסף צריך להבין שאין תקרת זכוכית, ואפשר להגיע לאלפי לידים בחודש, גם אם התוצאות לא מגיעות מיידית, הן יכולות להוות נכס ארוך טווח משמעותי לעסק שלך.

עסקי סרוויס זה בול לקידום אורגני בארצות הברית. היתרונות המרכזיים כוללים אפשרות ליצור תוכן איכותי מפרויקטים קודמים למשל כמו שצויין במאמר, קידום לוקאלי לערים ואזורים ספציפיים, ולקוחות עם כוונת רכישה גבוהה. עם קידום אורגני טוב, אפשר להגיע לתוצאות מדהימות!

קידום ממומן יכול להיות אפקטיבי לזמן קצר, אך קידום אורגני מספק יתרונות משמעותיים לטווח הארוך. ראשית, קידום אורגני מגיע עם אמינות ונראות גבוהות יותר בקרב הלקוחות. שנית, זה חוסך עלויות משמעותיות לאורך זמן. לבסוף, קידום אורגני נכון יכול לייצר נוכחות ברחבי ארה״ב, ולא רק בערים ספציפיות. השילוב המנצח הוא שילוב של שתי הגישות, אבל בטח ובטח שלא להסתמך רק על הממומן.

סיפורי הצלחה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)​