קידום אתרים לבעלי מקצוע ונותני שירות כמו הנדימן, אינסטלנטור מנועולן וכד' מתבצע בצורה שונה מקידום "רגיל" אנחנו פה כדי להסביר.
השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם
כדי לבצע קידום לוקאלי (קידום לפי מיקום) לבעלי מקצוע צריך קודם כל להבין מה המיקומים שבהם בעל המקצוע נותן שם שרות.
לאחר מכן יש ליצור דפים על בסיס המיקום, לדוגמא "הנדימן בראשון לציון" ולהכניס בכל דף כזה את הפרטים הבאים:
1
קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.
2
אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.
3
אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.
4
בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!
5
בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)
6
עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!
כאשר באים לבצע אופטימיזציה לאתר של בעל מקצוע המספק שירותים ישנם מספר דברים שכדאי לבדוק/לתקן באתר:
כדאי לבדוק את ההיבט הטכני של הקידום כמו:
ועוד מגוון הגדרות טכניות.
לפני שמתחילים את העבודה צריך לעשות מחקר מילות מפתח מעמיק ולראות על אילו ביטויים אנו רוצים לקדם את האתר, מה המיקומים שלנו לביטויים אלו, מה נפחי החיפוש לאותם ביטויים ומה רמת החשיבות של כל ביטוי עבור בעל המקצוע.
רצוי לבדוק מה המתחרים בביטויים המובילים ומה הם עשו שאנחנו לא, בנוסף יש להוסיף סקשנים נוספים שיתנו ערך נוסף לגוש שהמתחרים לא עשו.
לקישורים חיצוניים יש משמעות רבה בקידום אתרים, חשוב מאוד ליצור פרופיל קישורים מאתרים חזקים עם תנועה רבה, לא פחות חשוב מכך שהאתרים יהיו קשורים לתחום בעלי המקצוע, בנוסף על מנת לדמות אורגניות יש ליצור אנקורים מגוונים ולא רק את מילת המפתח הרצויה לדוגמא במקום אנקור "הנדימן" שיקשר לדף המיועד אפשר ליצור אנקורים כמו: ישראל ישראלי הנדימן מקצועי, הנדימן ישראל ישראלי, שם האתר, כותרת h1 של הדף המקושר ועוד.
סמכות: הגברת סמכות המותג ע"י קישורים חיצוניים, כתבות מהתקשורת, ביקורות ותעודות והסמכות מקצועיות.
אמינות: הגברת אמינות המותג ע"י המלצות מלקוחות, פרויקטים מהשטח, תעודות.
מקצועיות: הבלטת מקצועיות נותן השרות ע"י תעודות מקצועיות, סיפורים על עבודות בשטח, טיפים מבעל המקצוע ומאמרים מקצועיים באתר
ניסיון: חיווי ניסיון נותן השרות ע"י מקרים מהשטח, תעודות הסמכה, דירוג והמלצות מלקוחות, הבלטת וותק בעל המקצוע ועוד.
נעבור ביחד על האתר ונבין את הצרכים הייחודיים שלך, משם נתקדם לתוכנית עבודה מסודרת עד להמראה!
המחיר של קידום אתרים לבעלי מקצוע תלוי בחבילה שנותן השירות בוחר, תוכלו לראות פירוט מלא על מחיר החבילות במחירון שלנו
הדגשים העיקריים הם:
חיזוק הסמכות
הצגת האמינות
הבלטת המקצועיות
הדגשת הניסיון
עבור כל אחד מהפרמטרים אנו עושים עבודה מקיפה ויסודית כך שלאורך זמן המותג והאתר יתחזקו בצורה משמעותית.
תלוי מאוד בנתוני הפתיחה אבל הסדר גודל הכללי הוא כשנה עד להגעת טראפיק משמעותי ויציב וכשנתיים עד להגעת כמות לידים מספיקה, אחרי שנתיים השמיים הם הגבול!