תכל׳ס, קידום אתרים באנגלית לא שונה מקידום אתרים בעברית, אלא איך שאומרים בכל מקום להתנהג לפי מקומו, ובחו״ל יש מנהגים שונים מבארץ, חשוב שנדע את כל הדברים לפני שאנחנו מתחילים את התהליך הנפלא הזה.
השאירו פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליכם
באנגלית – (Search engine optimzation) זה בעצם תהליך שאנחנו המקדמי אתרים משפרים את הדירוגים שלכם בגוגל, מתאימים את התוכן ואת המילות מפתח שידורגו על הביטויים שרלוונטים אליכם, אם זה ביטויים מקומיים או ביטויים גנריים, או זנב ארוך.
יש שוני בין קידום אתרים באנגלית לעברית, מהסיבה הפשוטה שהבחירה של המילים תהיה שונה ותצרוך מחקר אחר לגמרי.
כמו כן, יש הרבה יותר מתחרים ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לרמה הזאת.
מתחילים ממחקר מילות מפתח איכותי וטוב, שכל מטרתו למצוא ביטויים שנוכל להתברג עליהם בלי המון תחרות ושנוכל להפיק מזה את המיטב, לא הייתי מתרכז בביטוי כמו – ״How to break into a car without a locksmith״ הייתי מתרכז יותר ב – ״car locksmith״
או אפילו יותר זנב ארוך: (מדינה)
"car locksmith in new york״
או אפילו יותר זנב ארוך (עיר)
"car locksmith in brooklyn"
או אפילו יותררר זנב ארוך (שכונה)
״car locksmith in crown heights"
תמיד אנחנו רוצים להתרכז בביטויים עם כמה שיותר כוונת רכישה, ולא רק להתרכז בביטויים השמנים כמו הראשון שציינו, אלא לנסות להתברג בביטויים שהם נשמעים לכם עם קצת חיפושים אבל יהיו בהם הרבה יותר המרות ונגיע יותר בקלות למקומות הראשונים.
בחירת הדומיין מאוד חשובה, בעבר היה אפשר לבחור דומיין ותיק שהיה בו שימוש ואז להעלות איתו עוד פעם לאוויר ואז יש לו משמעות, לפי מה שהבנו מגוגל (לא ברור) שאין לזה משמעות, אבל כן עדיין אנחנו עושים את זה כי מי יודע? והרבה פעמים זה עובד…
עוד משהו חשוב – כדאי שהסיומת של הדומיין יהיה לפי המקום, אם זה בינלאומי אז שיהיה .com ואם זה בבריטניה למשל שיהיה .uk
אחרי שעשינו מחקר מילות מפתח, נבחר לכתוב על הביטויים הכי חשובים לנו, ותוכן איכותי חברים! תוכן איכותי! כדאי להעלות את התוכן באופן תדיר ולא חודש אחד 10 מאמרים וחודש שני 1.
קישורים ממקומות מהימנים, כי בסה״כ גוגל רוצה שאתרים בעלי סמכה יצביעו על האתר שלנו ויגידו – ״הבחור הזה אני מכיר אותו והוא אחלה אפשר לסמוך עליו״ וכך עם זאת הוא יוכל לעלות אותנו בדירוגים.
אז להקפיד על קישורים טובים, עם אנקורים איכותיים, ואם יש לנו קישורים לא טובים מכל מיני אתרי ספאם וכו׳ כדאי להתנער מהם.
אחרי שאנחנו מעלים תוכן לאתר, חשוב מאוד לעשות לו אופטימיזציה מותאמת – SEO כמו שצריך, טייטל, דסקריפשן, קישורים פנימיים, לראות שאין שגיאות כתיב, שיש מספיק רווחים, כותרות html וכו׳ וכו׳
1
קודם כל נתאם פגישת התנעה כדי להבין לעומק את אופי הממותג שלכם, מה חשוב לכם, לאן תרצו להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור.
2
אחר כך נכין מחקר מילות מפתח מעמיק שיקיף את כל התחום שלכם, ונבין ביחד איפה כדאי לרכז את המאמצים והמשאבים.
3
אחרי שהבנו במה להתמקד נבנה פרופיל קישורים איכותיים מותאם אישית למותג ולתחום, במידה ויש קישורי זבל שהיו באתר, אנחנו נדאג להתנער מהקישורים האלה.
4
בשלב זה נאפיין את התוכן לאתר בהתאמה אישית לאתר תוך דגש על תוכן מקורי, אנושי ומעניין שנותן לגולש את מה שהוא מחפש ובאמת בא לו להמשיך לקרוא!
5
בד בבד נגדיל ונדגיש את האמינות, המקצועיות, הסמכותיות והניסיון של המותג שלכם בכל רחבי האתר (וגם מחוצה לו)
6
עוד כמה קסמים מצידנו וסבלנות מצידכם ונתחיל לראות תוצאות!
התוכן זה הדבר הכי חשוב בקידום אורגני, חשוב מאוד שהתוכן שנכנס לאתר יהיה תוכן שכך מדובר באותו מקום שאנחנו מקדמים, אנחנו לא נרצה להכניס אנגלית בריטית כשאנחנו מקדמים אתר בארצות הברית וכך להפך.
כנ״ל על הקישורים, חשוב מאוד שכל הקישורים שאנחנו מפרסמים לאתר, הדומיין יהיה עם סיומת של .com או משהו הגיוני, ולא .uk או בכלל כל מיני סיומיות הזויות.
לנו יש ניסיון רב בקידום אתרים בארצות הברית ובעולם, אנחנו הבאנו תוצאות מדהימות ללקוחות שלנו ואני יכול להגיד את זה בגאווה רבה, יש לנו רזומה מפואר של לקוחות מרוצים בחו״ל.
ועוד שאנחנו הכי שקופים בשוק, אנחנו מפרסמים את המחירון שלנו בלי שום חשש, כי אנחנו לא מפחדים שאנשים יברחו, אנחנו עובדים אך ורק עם לקוחות מרוצים! למעבר למחירון >>>
אז אם זה נשמע לכם רלוונטי, צרו איתנו קשר עוד היום, ואני מבטיח לכם שתקבלו את השירות הכי טובה שקיבלתם! שירות של ארצות הברית 🙂